Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Jie daugiau tokių automobilių negamina“, - būtent taip pokalbį pradeda šio 5 serijos BMW savininkas Jonas. Jam greičiausiai pritars daugelis klasikinių automobilių gerbėjų, kurie į modernias mašinas nekreipia dėmesio, nebent tai būtų Pagani Zonda ar Mercedes SLS AMG.
BMW ne visada buvo sėkminga automobilių kompanija. Vokiečiams reikėjo nueiti labai ilgą ir sunkų kelią, kurio pabaigoje išvydo „Premium“ segmento automobilių sostą, kurio BMW taip lengvai nesiruošia užleisti.
Kai septintame dešimtmetyje BMW kompanijos viduje prasidėjo įvairios pertvarkos, pasikeitė ne tik inžinierių, bet ir kompanijos vadovų požiūris. Tada gimė E21, kuris išgelbėjo BMW nuo bankroto, o E12 5 serijos sedanas tik sutvirtino naujus pamatus.
Ar pastebėjote, kad daugelis kalbėdamas apie BMW markės automobilius, dažniausiai užsimena E30, E34, E32, tačiau retas pašnekovas prisimena aštuntame dešimtmetyje gamintus automobilius, kurie buvo konkrečių modelių protėviai.
Šios istorijos herojus - BMW 530i buvo pagamintas 1977 metais, po kapotu turi 3 litrų, linijinį šešių cilindrų variklį ir 170 arklio galias, kurios tais laikais priversdavo pasišiaušti kiekvieno vairuotojo plaukus. Net ir pagal šiuolaikinius standartus, aštuntame dešimtmetyje pagamintas sedanas yra pakankamai greitas.
Žemiau esančiame reportaže išgirsite ne tik Jono de Jesus istoriją, bet ir pamatysite vieną gražiausių BMW E12 modelių. Mes tik galime atsistoti ir paploti!
„Jie daugiau tokių automobilių negamina“, - būtent taip pokalbį pradeda šio 5 serijos BMW savininkas Jonas. Jam greičiausiai pritars daugelis klasikinių automobilių gerbėjų, kurie į modernias mašinas nekreipia dėmesio, nebent tai būtų Pagani Zonda ar Mercedes SLS AMG.
BMW ne visada buvo sėkminga automobilių kompanija. Vokiečiams reikėjo nueiti labai ilgą ir sunkų kelią, kurio pabaigoje išvydo „Premium“ segmento automobilių sostą, kurio BMW taip lengvai nesiruošia užleisti.
Kai septintame dešimtmetyje BMW kompanijos viduje prasidėjo įvairios pertvarkos, pasikeitė ne tik inžinierių, bet ir kompanijos vadovų požiūris. Tada gimė E21, kuris išgelbėjo BMW nuo bankroto, o E12 5 serijos sedanas tik sutvirtino naujus pamatus.
Ar pastebėjote, kad daugelis kalbėdamas apie BMW markės automobilius, dažniausiai užsimena E30, E34, E32, tačiau retas pašnekovas prisimena aštuntame dešimtmetyje gamintus automobilius, kurie buvo konkrečių modelių protėviai.
Šios istorijos herojus - BMW 530i buvo pagamintas 1977 metais, po kapotu turi 3 litrų, linijinį šešių cilindrų variklį ir 170 arklio galias, kurios tais laikais priversdavo pasišiaušti kiekvieno vairuotojo plaukus. Net ir pagal šiuolaikinius standartus, aštuntame dešimtmetyje pagamintas sedanas yra pakankamai greitas.
Žemiau esančiame reportaže išgirsite ne tik Jono de Jesus istoriją, bet ir pamatysite vieną gražiausių BMW E12 modelių. Mes tik galime atsistoti ir paploti!