Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
yra dėl to,kad t.r. vairuotojams nesumokami jų uždirbti atlyginimai,todėl šie po kelių reisų tiesiog išeina,nes kuo ilgiau dirbsi-tai tuo daugiau pradirbsi ir savų pinigų.Visos šudverslinikų įmonės vairuotojams stengiasi nemokėti atlyginimų,o šie vis viena padaro porą reisų-taigi "uždirba" 10 000 -12000 lt,kurių -negauna.Todėl išeina iš įmonės ,o įmonė vėl ieško durnių,kurie padarys porą reisų už dyką.Todėl ir yra tokia "paklausa" vairuotojams:))))))
viskas labai grazu, bet visi vairuotojai dirbantys vakaru europoje per lietuvos firmas gauna apie 900 atlyginima. Visa kita komandiruotpinigiai. lietuvos imones senai spjove i istatymus ir komandiruotei apmoketi skirtus pinigus daugiausia paskaiciuoja pagal nuvaziuotus kilometrus. visi apie tai zino-bet niekam tai neidomu. vairuotojas gauna 1,3 minimumo.vadinas -tiek nedarbingumo apmokejimas,tie pensija skaiciuojama nuo sitos sumos, o ne nuo 5000-6000 tukstanciu. Ko gero musu valdzioje sedintys ir i komandiruotes vazinejantys ponai nesutiktu ,kad jiems uz komandiruote butu paskaiciuojama uz nueitus metrus ar pasakytas kalbas. Buvo bandymu kurti kazka panasaus i profsajungas ir ieskoti vadinamos teisybes. Buvo apie tai kalbama ir respublikos vadams. Deja... Net patikrinus nusiskundimus - buhalterija visada buna tvarkinga .blogiausiu atveju imones vadovas gauna ispejima ir kelis simtus baudos. Nuo to niekas nesikeicia. Zinoma -visa tai galima pateisinti sunkiais laikais ir didele konkurensija, bet ar tai suteikia teise pazeidinet istatymus? Todel nereikia stebetis, kai telefonu niekas nenori placiai sneket apie atlyginimus.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų