REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Atsitikus nelaimei beviltiškai bandantieji prisiskambinti trumpuoju pagalbos numeriu 112 neturėtų laidyti prakeiksmų ragelio nekeliančioms specialiosioms tarnyboms.

REKLAMA
REKLAMA

Panevėžietis 26-erių Mantautas Vaitkūnas nenori nė galvoti, kokios galėjo būti nelaimės pasekmės, jei pareigūnus būtų kvietęsis ne įsiaudrinusiam neblaiviam pažįstamam nuraminti, o apginti nuo agresyvaus ir skrupulų neturinčio užpuoliko. Vaikinas pasakoja kone pusvalandį veltui rinkęs 112 numerį. Policijos pareigūnų jam taip ir nepavyko išsikviesti.

REKLAMA

Apie 21 val. M.Vaitkūnas sulaukė į bėdą patekusio senelio skambučio. Girto pažįstamo žmogaus gąsdinamas senukas anūkui guodėsi negalįs prisiskambinti pagalbos telefonu.

Apskaičiavęs, kad senelį apginti greičiau spės atvažiuoti policininkai, nei jis pats, Mantautas suskubo skambinti pagalbos telefonu. Tačiau, anot vaikino, telefono ragelyje buvo girdėti tik užėmimo signalas. Kaskart, surinkus 112, operatorės balsas automatiškai kartojo, kad abonentas yra užimtas, ir kvietė bandyti skambinti vėliau.

REKLAMA
REKLAMA

Neprisiskambinęs iš vieno mobiliojo ryšio operatoriaus, M.Vaitkūnas čiupo draugės, kito operatoriaus klientės, mobilųjį. Tačiau ir iš šio telefono prisiskambinti nepavyko.

Mantautas tvirtina specialiai žvilgtelėjęs į laikrodį – jo desperatiški bandymai prisiskambinti 112 tęsėsi per 20 minučių.

Galop vaikinas metė telefonus ir pats išlėkė gelbėti terorizuojamo senelio. „Laimei, senelis nenukentėjo, nebuvo sužalotas. Neįsivaizduoju, kuo galėtų baigtis toks neprisiskambinimas, jei, tarkim, į namus laužtųsi plėšikas, žmogų naktį gatvėje vytųsi užpuolikas ar degtų namas. Nežinau, ką būčiau daręs, jei senelio situacija būtų buvusi rimtesnė“, – stebisi M.Vaitkūnas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bendrojo pagalbos centro (BPC), įkurto Ramygalos g., budėtojai nesulaukė M.Vaitkūno skambučio. Centro viršininko Nerijaus Adomavičiaus teigimu, dėl to kalta ne įstaigos įranga ir juolab ne darbuotojai.

„Informacinių technologijų specialistai patvirtino, kad centre jokio gedimo nebuvo. Veikiausiai žmogus neprisiskambino dėl ryšio operatoriaus kaltės, nes iš bet kokio tinklo skambinant Panevėžyje visi skambučiai į centrą patenka per vieno operatoriaus stotį“, – aiškino N.Adomavičius.

Viršininkas tvirtina dėl įtariamo gedimo prašęs pasiaiškinti operatoriaus, tačiau atsakymo dar nesulaukęs. Ryšio paslaugų teikėjas tam turi keturiolika dienų.

Inga Kontrimavičiūtė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų