REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Opel Zafira Tourer“ premjera numatyta 64-oje Frankfurto tarptautinėje automobilių parodoje, vyksiančioje 2011 m. rugsėjo 15–25 dienomis. Vienatūrių segmente siūlanti funkcionalumo bei patogumo derinį, „Opel Zafira Tourer„, kaip ir „Insignia“, pasižymės inovatyviomis technologijomis bei „Opel" naujojo dizaino filosofija – skulptūrinis meniškumas atitinka vokišką preciziškumą.

REKLAMA
REKLAMA

Vienatūrio pavadinimas „Tourer„ žymi šuolį į priekį: su naujai sukurta „Flex7“ sėdinių sistema, trečios kartos kompaktiškasis „Opel" vienatūris nustato naujus universalumo ir kokybės standartus..

REKLAMA

Erdvaus salono ir universalios sėdynių sistemos dėka, „Zafira Tourer“ bagažinės talpa, kai naudojamos 5 sėdimos vietos, yra 710 l (65 l daugiau nei dabartinėje „Zafira“) ir daugiau kaip 1860 l (+40 l), esant užlenktai galinių sėdynių eilei.

Salone apstu vietos daiktams susidėti, čia tarp sėdynių yra ir revoliucinė, daugiafunkcė konsolė „FlexConsole“ , originali bėgių sistema „FlexRail“, pristatyta praėjusiais metais „Meriva“ modelyje. Ši įranga, montuojama į visas versijas kaip standartinė, tai dar vienas „Zafira Tourer“universalumo pavyzdys.

REKLAMA
REKLAMA

„Zafira Tourer“ mechatroninė važiuoklė buvo sukurta siekiant keliaujantiems suteikti išskirtinį patogumą ir saugumą. Lyginant su ankstesne karta, naujojo modelio ratų bazė ir tarpvėžės iš esmės padidino važiavimo komfortą bei dinaminį stabilumą: ratų bazė dabar yra 2.760 mm (+ 57 mm), tuo tarpu priekinė tarpvėžė – 1.586 mm (+ 96 mm), o galinė – 1,588 mm (+ 78 mm).

„Zafira Tourer“ turi „Insignia„ priekinę ašį su izoliuotu porėmiu ir „McPherson“ statramsčiu. Tuo tarpu šio modelio galinės ašies išdėstymas vienatūrių segmente yra unikalus. Taip pat kaip ir „Astra“ modelyje, ją sudaro sudėtinė alkūninė ašis su mechanine Vato svirtimi. Svarbiausia šios sistemos nauda yra ta, kad neleidžiamas joks šoninis ašies judesys, automobilis važiuoja tolygiau ir yra tiksliau valdomas. Be to, ji lengvesnė ir kompaktiškesnė nei daugiasvirtė ašis, kuri nepaliktų pakankamai vietos integruotam dviračių laikikliui „FlexFix“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nauja sistema „Opel“ automobiliuose – radaro principu veikianti „Adaptive Cruise Control" (ACC) su „Collision Mitigating Braking“ (CMB) nuolat stebi atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio. Kai sistema nustato, jog yra peržengta saugaus atstumo riba, elektronika automatiškai sumažina automobilio greitį arba, esant kraštutiniams atvejams, kad būtų išvengta susidūrimo, įjungia avarinį stabdymą.

„Zafira Tourer“ modelyje debiutuos ir antrosios kartos „Opel Eye“ priekinė kamera. Ji ir toliau sėkmingai perspės vairuotoją apie netyčinį nukrypimą iš eismo juostos („Lane Departure Warning“ (LDW) funkcija), bet jos kelio ženklų skaitymo („Traffic Sign Recognition“ (TSR)) ir vairuotojo informavimo sugebėjimai patobulinti.

REKLAMA

Šį rudenį prekyboje pasirodysiantį „Opel Zafira Tourer“ modelį bus galima rinktis su vienu iš trijų 2.0 CDTI  turbodyzelių variklių, pažįstamų iš „Astra“ ir „Insignia“ modelių. Tai 81 kW/110 AG ir 96 kW/130 AG galios varikliai bei patobulintas 121 kW/165 AG agregatas. Benzininių variklių asortimentą sudaro du mažesnio darbinio tūrio, degalus taupantys varikliai su turbinomis – 1.4 ECOTEC, 88 kW/120 AG arba 103 kW/140 AG galios. Galima rinktis automobilį su šešių laipsnių pavarų mechanine arba automatine pavarų dėže.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų