• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iki šios dienos jau parduota per 400 tūkst. „Opel Insignia" automobilių. Pasak kompanijos analitikų, su naujaisiais benzininiais varikliais ir pažangiomis technologijomis, „Insignia“ pretenduoja tapti sėkmingiausiu 2012 m. modeliu.

REKLAMA
REKLAMA

Dėl didelės paklausos, Ruselsheimo gamykloje buvo sutrumpintas darbuotojų atostogų grafikas. Lyginant su 2009 m. pirmuoju pusmečiu (parduota apie 73 300 vienetų) ir su 2010 m. - (71 000), per pirmąjį 2011 m. pusmetį prekyba išaugo iki 79 000 vienetų.

Didžiojoje Britanijoje, vidutinio dydžio aukštesnės klasės automobilių segmente, kuriame yra labai didelė konkurencija, „Insignia„ neturėjo sau lygių nuo pat 2011 m. sausio iki birželio. Penkių durų hečbekas yra labiausiai parduodama „Insignia“ versija Europoje bei svarbiausiose Vokietijos ir Didžiosios Britanijos rinkose. Kalbant apie visus modelių variantus, „Insignia„ užima antrąją vietą Europoje, tokią pat vietą Senajame kontinente bei Didžiojoje Britanijoje užima ir universalo versija „Sports Tourer“. 2010 m. „Insignia" rinkos dalis Europos D segmente siekė 15,2 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų