REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Netrukus Niujorke skraidys ne tik sraigtasparniai, bet ir elektriniai taksi – bent jau taip žada viena aviacijos kompanija. Ši paslauga esą sukels tikrą revoliuciją. Kelionė oru mieste – iki oro uosto atsieis maždaug 90 dolerių, kai dabar žmonės už tokią pačią kelionę sraigtasparniu moka virš 200 dolerių.

Netrukus Niujorke skraidys ne tik sraigtasparniai, bet ir elektriniai taksi – bent jau taip žada viena aviacijos kompanija. Ši paslauga esą sukels tikrą revoliuciją. Kelionė oru mieste – iki oro uosto atsieis maždaug 90 dolerių, kai dabar žmonės už tokią pačią kelionę sraigtasparniu moka virš 200 dolerių.

REKLAMA

Ttransporto ateitis – skraidantis taksi. Tiesa, kol kas tai – tik bandomasis modelis, tačiau 2025 metais virš Niujorko tokių galimai skraidys jau dešimtys. Visiškai elektrinį, skraidantį taksi sukūrė „Archer aviation“ kompanija, kuri klientams žada pasiūlyti ženkliai pigesnes keliones nei dabar Niujorke skraidantys sraigtasparniai.

„Kas yra mūsų tikslinė auditorija? Bet kas, kas naudojasi pavėžėjimo paslaugomis“, – teigia įkūrėjas Adamas Goldsteinas.

REKLAMA
REKLAMA

Ir, panašu, kad išties juo galės skristi bet kas, net jei kišenėje neturi šimtų tūkstančių dolerių. Skraidantis taksi naudosis jau egzistuojančiais sraigtasparnių uostais ir skraidins keleivius į oro uostą. Aviacijos kompanija skaičiuoja, kad tai yra maždaug 15 mylių – arba kiek daugiau nei 24 kilometrų – atstumas, už kurį norinčiajam paskraidyti, teks pakloti 90 dolerių. Taksi bus keturios vietos, tad skrendant keliese kelionės kaina nesieks 23 dolerių.

REKLAMA

„Ir užuot praleidę valandą ar pusantros automobilyje, galite oro uostą pasiekti per 10 minučių“, – kalba A. Goldstein.

Dabar sraigtasparnio taksi paslaugą siūlo ir „Uber“, tačiau ji yra daugiau nei dvigubai brangesnė – viena kelionė kainuoja maždaug 220 dolerių. Tiesa, šis naujasis elektrinis taksi dar turi gauti Federalinės aviacijos administracijos leidimą, tačiau ji kol kas nesutaria, kokį reglamentavimą reikėtų taikyti šiai transporto priemonei.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų