REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Galime įsivaizduoti, kad „Nissan Motorsports“ specialistai šiandien vaikšto su paslaptingomis ir greičiausiai piktdžiugiškomis šypsenomis veiduose. Šiandien oficialiai pristatytas pagal GIA GT3 kategorijos reglamentą parengta atnaujinta superautomobilio „GT-R“ versija 2013 metams – „Nismo GT3“. Ta pačia nomenklatūra žymimas modelio pirmtakas pelnė ne vieną pergalę įvairiose žiedinėse lenktynėse tiek gamintojui, tiek ir privačioms komandoms.

REKLAMA
REKLAMA

Bolidai dalyvavo Japonijoje rengiamose „Super GT“ lenktynėse („GT 300“ klasėje), „Super Taikyu“ (GT3 klasėje), taip pat Didžiosios Britanijos čempionate ir taurės lenktynėse. Jei šis automobilis buvo rimtas varžovas praėjusiais metais, tai naujos kartos bolidas turėtų kelti varžovams dar daugiau keblumų – „Nismo GT3“ buvo tobulinamas panaudojant dalyvavimo lenktynėse patirtį.

REKLAMA

2013 m. „Nissan GT-R Nismo GT3“ (nuotr. Gamintojo)2013 m. „Nissan GT-R Nismo GT3“ (nuotr. Gamintojo)

Natūralu, kad nebuvo išvengta ir daugybės valandų bandymų ant traukos stendo, papildomų važiavimų trasoje, taip pat „Nissan“ atstovai tikina, kad buvo atsižvelgta ir į klientų atsiliepimus apie bolidą. Svarbiausi pakeitimai, kaip ir galima tikėtis, atlikti siekiant pakelti variklio galią ir patikimumą kartu pertvarkant pavarų dėžės perdavimo skaičius, pagerinti aerodinamiką, stabdžių balansą ir visoms minėtoms permainoms pritaikant pakabą.

REKLAMA
REKLAMA

Išaugusi variklio galia neabejotinai bus labiausiai juntamas pasikeitimas. Siekiant to buvo koreguotas vožtuvų valdymas, taip pat stengiantis užtikrinti variklio patikimumą sustiprintos judančios detalės. Siekiant pagerinti aerodinamiką, priekyje sumontuoti papildomi sparneliai, taip pat padidintos oro įsiurbimo angos sparnuose. Galinis oro aptakas liko toks pat, tačiau konstruktoriai šiek tiek pakeitė jo poziciją.

„Nissan GT-R Nismo GT3“ bus gaminamas pagal poreikį. Užsakymai priimami nuo šiandienos, lapkričio 13 d. Bolido kaina Europos, Rusijos ir Vidurio Rytų rinkoms yra 270 tūkst. svarų (1,17 mln. litų). Jei nutiktų taip, kad užsakymų skaičius viršytų produktyvumą, galutinį sprendimą dėl jų vykdymo priims „Nismo“. Ši kompanija šiuo metu taip pat ruošia ir atnaujinimo įrangos komplektą 2012 m. „GT-R“ bolidui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2013 m. „Nissan GT-R Nismo GT3“ techiniai duomenys





































Ilgis

4,780mm

Plotis

2,036mm

Svoris

1,300kg *

Variklio kodas

VR38DETT

Darbinis tūris

3,799cc

Galia

550 AG arba daugiau @ 6,500 aps./min.*

Sukimo momentas

637Nm or higher @ 5,000rpm*

Ratai

13.0J X 18


*gali keistis priklausomai nuo FIA reikalavimų

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų