Nijolė Pareigytė-Rukaitienė su šeima atostogoms pasirinko artimą atostogų kryptį – šeima aplankė Varšuvą. Su mylima jūrų kiaulyte Džozefina keliavusi moteris išdavė, kas lėmė tokį pasirinkimą, ir prabilo apie maisto kainas Lenkijoje.

Nijolė išduoda, jog pradžioje atostogų kryptis buvo visai ne Lenkija – moteris taikėsi gerokai toliau. Tačiau keli dalykai greitai privertė persigalvoti: „Prieš mėnesį žiūrinėjausi bilietus į Italiją, labai norėjau ją aplankyti. Bet šiandien turiu koncertą, tad turėjau vos keturias dienas laisvas. Jas ir praleidome Lenkijoje.

Nuskristi į Italiją būtų buvę paprasta, bet atgal grįžti – tik per kelis persėdimus. Gaila laiko ir tie skrydžiai būtų buvę šiandien. Bilietai siaubingai pabrangę. Esame skridę į Milaną už 16 eurų, dabar bilietai į Italiją po 300 eurų.

Galvojau, kad būsiu labai pavargusi, per tas keturias dienas nieko doro nepamatysime ir pagalvojome, kad nesame buvę Varšuvoje. Truputį už Varšuvos yra didžiausias Europoje parkas, tai dėl jo važiavome. Ir šiaip, reikia kaimynus aplankyti“, – teigia pašnekovė.

Į kelionę susiruošė ne vien N. Pareigytė su vyru ir dukra – kartu automobilyje kelias valandas dardėjo ir mylima šeimos augintinė, jūrų kiaulytė Džozefina. Moteris išdavė, jog keliauti su augintine nėra sunkiau, nei be jos.

„Nenorėjau jos palikti, ji mūsų šeimos narys. Su ja paprasta, įdedi į kelioninį krepšį ir ji ten ir sėdi. Dažnai su ja vykstame į Klaipėdą, į Palangą, čia vos keliomis valandomis ilgiau. Pakeliui išleisdavome ant žolytės pasiganyti. Lenkijoje jau visiškas pavasaris.

Susiradome gyvūnams draugišką viešbutį ir viskas buvo gerai. Ji labai pripratusi prie Patricijos, jaučia mūsų kvapus, jai saugu. Ji – kaip šuniukas, eina paskui. Vežėmės ją į parką, lakstė paskui, po viešbučio koridorių lakiojo. Žmonės žiūrėjo ir nesuprato, kas čia per gyvūnas. Ji tapo viešbučio žvaigžde“, – juokiasi Nijolė.

Vykdami namo po atostogų, Rukaičiai nusprendė ir apsipirkti. Pasak pašnekovės, kainos Lenkijoje laikui bėgant išaugo. Visgi, vieno maisto produkto kaina labai maloniai nustebino: „Grįžtant sustojome apsipirkti. Nėra taip, kad būtų labai viskas pigu. Ten kainos išaugę, bet viską žiūrėjome su akcijomis. Be akcijų tikrai neapsimoka.

Pirkome visko, nuo skalbinių produktų iki tualetinio popieriaus, druskos, kurią vešiu tėvams į Klaipėdą, nes mama skundėsi, kad nėra druskos. Aliejus ten pigiau, mes naudojame rapsų kepimui. Ten jis 1,80 euro. Aš nesu iš tų, kurios seka kainas, bet vyras sutikrino internete.

Vyras pirko gėrimus, po 50 centų skardinės. Tas labai nustebino. Pagriebėme daugiau, visą dėžę“.

„Pastebėjau, kad yra egzotiškesnių prekių, Lietuvoje jos jau pabodę. Ten galima rasti visokių gurmaniškų dalykų. Bet nežinau, ar verta važiuoti, gaišti laiką, deginti kurą. Jeigu didelė šeima, turi kur sandėliuoti, gal ir apsimoka važiuoti į Lenkiją apsipirkimui, šiaip – ne“, – svarsto N. Pareigytė-Rukaitienė.

Bet kokie komentarai...nu vaziuokit ir jus,dek i fcb storius,reklamuokites...pavydit, o edat kitus, patys jus kiaules
I lenkija vaziuoja 2 JURU kiaulytes!!!
Gal jau nebesireklamuok pamaiva demesio stoka pakilo