• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugiau nei prieš du mėnesius finišavus paskutinėms Lietuvos automobilių ralio čempionato varžyboms, šioje sporto šakoje įsivyravo žiemos pertrauka. Tačiau šįkart ji bus ilgesnė, nei įprastai – tebesitęsiant karantinui, naujasis automobilių ralio sezonas planuojamas atidaryti gerokai vėliau, nei įprasta. Vis dėlto, Lietuvos automobilių sporto federacijos virtualaus čempionato (e-LARČ) dalyviai ir toliau turi galimybę pasivaržyti – tam skirti neįskaitiniai etapai, rengiami ne sezono metu.
Vienas iš pagrindinių tokių etapų – naujas tradicijas kuriančios Lietuvos raliui skirtos varžybos, kasmet sutraukiančios dalyvius iš viso pasaulio, pavadintos „Rally Lithuania“ vardu. Šią savaitę finišavusiose varžybose startavo 85 dalyviai iš 19 šalių, iš kurių ralį įveikti pavyko daugiau nei dviem trečdaliams. „Rally Lithuania 2020“ sudarė ir tikri greičio ruožai, kurie virtualiame pasaulyje atkurti iš realybės: Vilniaus Verkių gatvės ruožas, taip pat – Versmės autokroso trasa, bei iš „300 Lakes Rally“ pažįstamas Zarasų hipodromas.
Varžybų nugalėtoju solidžia beveik 50 sekundžių persvara tapo šių metų e-pirmenybių čempionas – Adrian Klimas iš Lenkijos, kuris į priekį išsiveržė nuo pat starto pirmosios pozicijos nebeužleido niekam. Iššūkį jam galėjo mesti e-LARČ vicečempionas – švedas Tobias Hult, kuris važiavo labai panašiu tempu, tačiau dešimtajame greičio ruože suklydo ir dėl avarijos baigė varžybas. Antrą ir trečią vietas pasidalino suomiai Atte Sipila bei Patrik Akerfelt. Pastarasis visus nustebino savo tempu, kadangi vairavo lėtesnę nei pagrindinių savo varžovų – R4 klasės techniką.
Tarp dviem ratais varančių dalyvių pirmojo trejetuko išsidėstymas buvo beveik analogiškas: čia pirmas buvo latvis Toms Kineens, antras – lietuvis Tomas Vaičekauskas, o trečias – su taip pat gerokai silpnesniu automobiliu finišavo suomis Janne Laahanen.
Dalyvių tarpe varžėsi ir realaus ralio lenktynininkai iš Lietuvos bei užsienio šalių. Greičiausias iš jų buvo Rokas Steponavičius, absoliučioje įskaitoje užėmęs ketvirtąją vietą, o R5 automobilių klasėje likęs trečias.
Kaip ir minėjome anksčiau, 2021 metų Lietuvos ralio čempionatui startuosiant vėliau, nei įprasta, tarpą iki pirmųjų varžybų užpildys istoriniams Lietuvos etapams skirtos pirmenybės, kuriose dalyviai varžysis su tų laikų greičiausiais automobiliais.
Lietuvos automobilių ralio elektroninis čempionatas – e-LARČ yra oficialios virtualaus sporto pirmenybės, įtrauktos į Lietuvos automobilių sporto federacijos oficialių varžybų sąrašą. Tai yra pripažintas ir pirmasis pasaulyje nacionalinis ralio e-čempionatas pasaulyje, sparčiai augančioje simuliatorių nišoje.

Daugiau nei prieš du mėnesius finišavus paskutinėms Lietuvos automobilių ralio čempionato varžyboms, šioje sporto šakoje įsivyravo žiemos pertrauka. Tačiau šįkart ji bus ilgesnė, nei įprastai – tebesitęsiant karantinui, naujasis automobilių ralio sezonas planuojamas atidaryti gerokai vėliau, nei įprasta. Vis dėlto, Lietuvos automobilių sporto federacijos virtualaus čempionato (e-LARČ) dalyviai ir toliau turi galimybę pasivaržyti – tam skirti neįskaitiniai etapai, rengiami ne sezono metu.
Vienas iš pagrindinių tokių etapų – naujas tradicijas kuriančios Lietuvos raliui skirtos varžybos, kasmet sutraukiančios dalyvius iš viso pasaulio, pavadintos „Rally Lithuania“ vardu. Šią savaitę finišavusiose varžybose startavo 85 dalyviai iš 19 šalių, iš kurių ralį įveikti pavyko daugiau nei dviem trečdaliams. „Rally Lithuania 2020“ sudarė ir tikri greičio ruožai, kurie virtualiame pasaulyje atkurti iš realybės: Vilniaus Verkių gatvės ruožas, taip pat – Versmės autokroso trasa, bei iš „300 Lakes Rally“ pažįstamas Zarasų hipodromas.
Varžybų nugalėtoju solidžia beveik 50 sekundžių persvara tapo šių metų e-pirmenybių čempionas – Adrian Klimas iš Lenkijos, kuris į priekį išsiveržė nuo pat starto pirmosios pozicijos nebeužleido niekam. Iššūkį jam galėjo mesti e-LARČ vicečempionas – švedas Tobias Hult, kuris važiavo labai panašiu tempu, tačiau dešimtajame greičio ruože suklydo ir dėl avarijos baigė varžybas. Antrą ir trečią vietas pasidalino suomiai Atte Sipila bei Patrik Akerfelt. Pastarasis visus nustebino savo tempu, kadangi vairavo lėtesnę nei pagrindinių savo varžovų – R4 klasės techniką.
Tarp dviem ratais varančių dalyvių pirmojo trejetuko išsidėstymas buvo beveik analogiškas: čia pirmas buvo latvis Toms Kineens, antras – lietuvis Tomas Vaičekauskas, o trečias – su taip pat gerokai silpnesniu automobiliu finišavo suomis Janne Laahanen.
Dalyvių tarpe varžėsi ir realaus ralio lenktynininkai iš Lietuvos bei užsienio šalių. Greičiausias iš jų buvo Rokas Steponavičius, absoliučioje įskaitoje užėmęs ketvirtąją vietą, o R5 automobilių klasėje likęs trečias.
Kaip ir minėjome anksčiau, 2021 metų Lietuvos ralio čempionatui startuosiant vėliau, nei įprasta, tarpą iki pirmųjų varžybų užpildys istoriniams Lietuvos etapams skirtos pirmenybės, kuriose dalyviai varžysis su tų laikų greičiausiais automobiliais.
Lietuvos automobilių ralio elektroninis čempionatas – e-LARČ yra oficialios virtualaus sporto pirmenybės, įtrauktos į Lietuvos automobilių sporto federacijos oficialių varžybų sąrašą. Tai yra pripažintas ir pirmasis pasaulyje nacionalinis ralio e-čempionatas pasaulyje, sparčiai augančioje simuliatorių nišoje.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų