REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kokiame restorane-teatre gyvena fėja, o kaladėlių namelius galima statyti ant sienų? Po kokį ežerą plaukioja „barbekiu-laivas“, kuriame, skrodžiant bangas ir žvalgantis po apylinkes, galima gamintis maistą? Koks orientacinis žaidimas padės atrasti Vilniaus vietas, nemiegančias net nusileidus saulei? Kur įsikūrusios lietuviško dizaino stotelės, savo pasiūla prilygstančios apsipirkimui Milane bei Paryžiuje? Šios ir kitos naujovės Lietuvos turizmo verslui bus pristatytos Valstybinio turizmo departamento balandžio 3-4 d. d. organizuojamoje vietinio turizmo verslo misijoje.

Kokiame restorane-teatre gyvena fėja, o kaladėlių namelius galima statyti ant sienų? Po kokį ežerą plaukioja „barbekiu-laivas“, kuriame, skrodžiant bangas ir žvalgantis po apylinkes, galima gamintis maistą? Koks orientacinis žaidimas padės atrasti Vilniaus vietas, nemiegančias net nusileidus saulei? Kur įsikūrusios lietuviško dizaino stotelės, savo pasiūla prilygstančios apsipirkimui Milane bei Paryžiuje? Šios ir kitos naujovės Lietuvos turizmo verslui bus pristatytos Valstybinio turizmo departamento balandžio 3-4 d. d. organizuojamoje vietinio turizmo verslo misijoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Pernai po Lietuvą keliavo 2,6 mln. vietinių turistų, 3 proc. daugiau nei 2012 m. Šeimų turizmo galimybės miestuose –svarbi ir reikšminga niša vietinio turizmo skatinimui, todėl pirmąją šių metų vietinio turizmo verslo misiją pavadinome „Vilnius vaikams, tėveliams ir seneliams“ ir skiriame ją netradiciniam požiūriui į miestų turizmą su šeima. Kūrybingas ir be galo išradingas mūsų turizmo sektorius turės progą parodyti, kad sostinėje gali pasiūlyti interaktyvių, novatoriškų paslaugų, pramogų ir veiklų įvairaus amžiaus žmonėms,“ – misiją pristato Valstybinio turizmo departamento vadovė dr. Raimonda Balnienė.

REKLAMA

Vietinio turizmo verslo misija susideda iš pažintinio turo ir Kontaktų mugės. Apgyvendinimo ir maitinimo, kultūrinių, turistinių paslaugų ir pramogų teikėjai, nacionalinių ir regioninių parkų bei vietos savivaldybių atstovai kelionių organizatoriams, turizmo informacijos centrų darbuotojams ir žiniasklaidai pristatys savo idėjas naujam turistiniam sezonui. Pavyzdžiui, važiuodami dviračiais dalyviai susipažins su žaliuoju Vilniumi, apsilankys Žaislų muziejaus dirbtuvėse. Gurmanų takais sostinėje juos lydės vienas žymiausių restoranų šefų, kuris atskleis kulinarines restoranų bei kavinių paslaptis, papasakos apie degustuojamus patiekalus. Po Lietuvos amatams skirtos salės skliautais bus suorganizuotas šiuolaikinio gintaro panaudojimo turizme pristatymas.

Artėjančių Velykų proga misijos dalyviams bus primintos ir margučių marginimo tradicijos. O nusileidus saulei – interaktyvus žaidimas komandomis atliekant užduotis naktinėse Vilniaus gatvelėse. Antrą misijos dieną organizuojama Kontaktų mugė, kurioje vietinio turizmo kelionių organizatorių auditorijai turizmo paslaugų teikėjai, TIC, pramogų parkų administracijos turės galimybę pristatyti unikalius turizmo produktus, aptarti bendradarbiavimą. Vietinio turizmo verslo misija baigsis lietuviško patiekalo –švilpikų –gamybos pamoka Kulinarijos studijoje bei stilinga ekskursija lietuviškos mados keliais. Ši verslo misija yra projekto „Lietuvos vietinio ir atvykstamojo turizmo skatinimas“ dalis. Verslo misiją inicijuoja Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, ji įgyvendinama ir finansuojama pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programą iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų