REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Besitraukiantys iš Rusijos arba nutraukę investicijas šioje šalyje didieji Vakarų šalių produkcijos gamintojai peržiūri ir savo prekių kainynus. Pavyzdžiui, viena didžiausių pasaulyje buitinių prekių gamintojų „Procter&Gamble“ žada branginti produkciją vidutiniškai 40 proc., o didžioji dalis produkcijos brangs daugiau nei 50 proc. Tai yra didmeninės kainos, kiek prekės pabrangs galutiniam vartotojui priklausys dar ir nuo to, kokį antkainį pritaikys Rusijos mažmeninės prekybos vietos.

Besitraukiantys iš Rusijos arba nutraukę investicijas šioje šalyje didieji Vakarų šalių produkcijos gamintojai peržiūri ir savo prekių kainynus. Pavyzdžiui, viena didžiausių pasaulyje buitinių prekių gamintojų „Procter&Gamble“ žada branginti produkciją vidutiniškai 40 proc., o didžioji dalis produkcijos brangs daugiau nei 50 proc. Tai yra didmeninės kainos, kiek prekės pabrangs galutiniam vartotojui priklausys dar ir nuo to, kokį antkainį pritaikys Rusijos mažmeninės prekybos vietos.

REKLAMA

Anksčiau bendrovė, žinoma savo prekių ženklais „Ariel“, „Fairy“, „Pampers“, „Gillette“, „Head & Shoulders“, „Pantene“, „Blend-a-med“ ir kitais, atsisakė investicijų šalyje, tačiau nenutraukia gyventojams „būtinų prekių“ tiekimo. Tiesa, tiekimas dėl karo Ukrainoje gerokai pabrango – anksčiau didelė dalis produkcijos patekdavo iš Lenkijos. Pabrangus prekių gabenimui, pačių prekių gamybai ir nuvertėjus rubliui yra planuojamas 26-65 proc. brangimas.

Skelbiama, kad P&G skalbimo priemonės didmeniniams tiekėjams Rusijoje brangs 30 proc., buitinės chemijos – 74 proc., vaikų higienos – 47 proc., moterų higienos – 33 proc., grožio ir sveikatinimosi – 67 proc., plaukų priežiūros – 63 proc., burnos higienos – 58 proc., skutimosi – 65 proc.

REKLAMA
REKLAMA

Rusijos leidinio kalbintas analitikas Michailas Burmistrovas pažymi, kad P&G gamyklos Rusijoje yra itin priklausomos nuo tiekimo iš Lenkijos, todėl bendrovei tenka radikaliai peržiūrėti logistines grandines, o tai neišvengiamai didina prekių gamybos savikainą. Investicijų į reklamą mažinimą jis aiškina tuo, kad sandėliuose ir taip ribotas prekių kiekis, todėl skatinti pardavimus Rusijoje nebėra prasmės.

REKLAMA

„Kommersant“ taip pat pažymima, kad šie skaičiai yra tik pačių prekių eksportuotojų kainynų pokyčiai, kokį papildomą antkainį savo parduotuvėse užsidės mažmeniniai tinklai, kol kas nėra aišku.

Kitos didžiosios pasaulinės bendrovės taip pat paskelbė apie savo kainynų peržiūrėjimą Rusijai dėl karo veiksmų Ukrainoje. Pavyzdžiui, „Coca Cola“ perspėjo, kad nuo kovo 14 d. jos gėrimai brangs 15 proc., sultys – 19 proc., kava – 30 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų