REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjo daugiau nei šimtmetis nuo pirmojo „Bentley Motors“ modelio. Gamintojo progresas neblėsta, todėl buvo pristatytas greičiausias modelis istorijoje – „Bentley Continental GT Speed“. Trečiosios kartos „GT Speed“ modelis savyje suderino lenktynių trasose naudojamas technologijas, nenumaldomą W12 variklio galią ir „Bentley“ meistrų rankomis kuriamą prabangą. 

Praėjo daugiau nei šimtmetis nuo pirmojo „Bentley Motors“ modelio. Gamintojo progresas neblėsta, todėl buvo pristatytas greičiausias modelis istorijoje – „Bentley Continental GT Speed“. Trečiosios kartos „GT Speed“ modelis savyje suderino lenktynių trasose naudojamas technologijas, nenumaldomą W12 variklio galią ir „Bentley“ meistrų rankomis kuriamą prabangą. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bentley Continental GT Speed


Pirmąkart panaudoti pakabos sprendimai
Tai, kad „Continental GT Speed“ yra dinamiškiausias gamintojo modelis įrodo unikalūs važiuoklės sprendimai. Čia sumontuotas elektra valdomas riboto slydimo diferencialas (eLSD). Tai yra pirmas kartas, tai „Bentley“ naudoja tokio tipo komponentą. Diferencialo veikimas buvo kruopščiai derinamas su sukibimo kontrole ir pakabos sistemomis. Rezultatas – dar daugiau azartiško vairavimo posūkiuose. Sportiniu režimu „Continental GT Speed“ daugiau galios siunčia į galinius ratus, todėl automobilis greičiau reaguoja į vairuotojo komandas ir posūkyje gali greitėti stabiliau.
Taip pat čia panaudotas naujajame „Flying Spur“ modelyje sutinkamas sprendimas – visų vairuojančių ratų sistema. Važiuojant lėtai „Continental GT Speed“ galiniai ratai pasisuka į priešingą pusę nei priekiniai, todėl automobilis staigiai keičia kryptį ir tampa daug manevringesnis. Kartu buvo pakeistas ir vairo perdavimo santykis, todėl automobilis sportiškai reaguoja į vairo pasukimą. Tuo tarpu važiuojant greitai, galiniai ratai pasisuka į tą pačią pusę kaip priekiniai ir taip užtikrina stabilumą važiuojant tiesiai.
Visi vairuojantys ratai, pakeista sukibimo kontrolė, didesnis galios perdavimas į galinius ratus ir naujas elektra valdomas riboto slydimo diferencialas leido sukurti modelį, kuris savo sportine dvasia yra visiškai kitoks nei standartinis „Continental GT“.

REKLAMA

Bentley Continental GT Speed


Galingi stabdžiai
Kad papildytų pažangią „Continental GT Speed“ pakabą, „Bentley“ inžinieriai leido čia sumontuoti papildomai užsakomą anglies keramikos stabdžių sistemą. Ji pasižymi greitu veikimu ir yra atspari aukštai temperatūrai, kai stabdoma stipriai. Priekyje sumontuotos apkabos turi po 10, o gale po 4 stabdžių cilindriukus, kurie sukuria 10 megadžiaulių stabdymo jėgą. Pasirinkus anglies keramikos stabdžius, pavyko sutaupyti daugiau nei 33 kilogramus. Iš pažiūros tai atrodo nedaug, tačiau stabdžiai kaip ir ratai yra veikiami rotacinės masės, kuri su greičiu tampa nepageidaujamu reiškiniu automobilio dinamikoje. Taip pat naujieji stabdžiai sukuria labai mažai dulkių nuo stabdžių trinkelių, o tai padeda ilgiau palaikyti švarius unikalius 22 colių „Speed“ ratus.

REKLAMA
REKLAMA

Bentley Continental GT Speed


Variklis įgavo naujų jėgų
Naujasis „GT Speed“ modelis yra „Bentley“ pavyzdys, kaip vienas automobilis gali būti itin dinamiškas ir kartu puoselėti Grand Tourer savybes. Čia sumontuotas šiek tiek patobulintas garsusis „Bentley“ 6 litrų W12 TSI variklis. Jis išvysto 650 AG ir pasiekia didžiausią 900 Nm sukimo momentą. „Continental GT Speed“ 100 km/val. greitį pasiekia per 3,6 sekundės ir taip važiuoja, kol pasiekia maksimalų 335 km/val. greitį.
Kartu su šiuo varikliu montuojama pavarų dėžė buvo sukalibruota iš naujo, kad automobilis būtų gyvesnis ir manevringesnis. Tai labiausiai jaučiama sportiniu režimu, kai pavarų dėžė leidžia W12 varikliui pasiekti maksimalias apsūkas prieš perjungiant aukštesnę pavarą. Tuo tarpu stabdant, ji pavaras žemina greičiau ir padeda sustoti efektyviau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bentley Continental GT Speed


Ryžtingos kėbulo linijos
Raumeningas „Continental GT“ kėbulas tapo dar įspūdingesnis su „GT Speed“ versija. Unikalios modelio detalės leido sukurti atletišką stilių, kuris lengvai susipina su „Bentley„ elegancija. Šioje versijoje naudojamos tamsios pagrindinės ir papildomos apačioje esančios grotelės. Išraiškingesni slenksčiai ir diskretiškas chromuotas „Speed“ ženkliukas ant sparnų praneša, kad tai nėra standartinis „Continental GT“.
Dar viena unikali galingiausio modelio detalė – nauji ryškios sidabro spalvos 22 colių „Speed“ ratai. Juos taip pat galima užsisakyti tamsintus arba visiškai juodus. „GT Speed“ modeliuose jau standartinėje komplektacijoje yra „Jewel“ stiliaus degalų ir alyvos užpylimo dangteliai.

REKLAMA

Bentley Continental GT Speed


Unikalus interjeras
Naujojo „Continental GT Speed“ viduje aiškiai matyti „Bentley“ gebėjimas kurti vienus rafinuočiausių interjerų automobilių pasaulyje. Rankomis kurtos medžiagos sklandžiai dera su unikaliomis apdailomis ir ženkliukais, kuriuos galima išvysti tik „Speed“ versijoje. Sportinę dvasią viduje kuria anglies pluošto apdailos ir „Alcantara“ verstos odos apmušalai.
Tačiau interjerą galima pritaikyti prie kliento poreikių ir skonio. Galima rinktis iš 15 pagrindinių ir 11 papildomų spalvų. Tuo tarpu centrinė konsolė gali turėti naują tamsią aliuminio apdailą, kuri pasižymi tobulu paviršiumi ir unikaliu šlifuotu raštu. Kaip ir kituose „Continental GT“ modeliuose, čia galima rinktis ir medžio apdailą: nuo riešutmedžio iki eukalipto.
Lietuvoje „Bentley Continental GT Speed“ bus galima užsisakyti nuo šių metų birželio mėnesio.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų