REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujos Smiltynės keleivių stoties statybos turėtų prasidėti šiemet rudenį ir baigtis per  dvejus metus, keltai tarp Klaipėdos ir Kuršių Nerijos per tą laiką turėtų plaukti įprastai.

Naujos Smiltynės keleivių stoties statybos turėtų prasidėti šiemet rudenį ir baigtis per  dvejus metus, keltai tarp Klaipėdos ir Kuršių Nerijos per tą laiką turėtų plaukti įprastai.

REKLAMA

Smiltynės perkėlos generalinis direktorius Mindaugas Čiakas sako, kad nauja stotis yra būtina, nes prieš keturis dešimtmečius statytas dabartinis pastatas, kuriame veikia ne tik keleivių terminalas, bet ir dirba administracija, yra avarinės būklės. 

„Dabartinis pastatas yra statytas 1982 metais, jis avarinės būklės. Jis būtų nugriautas, jo vietoje statomas naujas“, – BNS sakė M. Čiakas. 

Naujas pastatas bus trijų aukštų, daugiau kaip 2,4 tūkst. kv. metrų ploto, jame dirbs įmonės administracija, bus klientų laukimo salės, bilietų kasos, kavinė su terasa, biurai, laivų remonto dirbtuvės.

REKLAMA
REKLAMA

Smiltynės perkėla jau paskelbė naujos keleivių stoties statybų konkursą, tikimasi, kad rangovas bus rastas iki vasaros, o darbai prasidės rudenį.

„Jeigu viskas sklandžiai vyks, nebus procesas stabdomas, tai vokų atplėšimas numatytas gegužės 18 dieną, bet statybvietę perduosime tik po sezono, rugsėjo mėnesį, tada numatytas administracijos iškėlimui. 2025 metų vasarai terminalas turėtų būti pastatytas“, – BNS sakė M. Čiakas.

REKLAMA

Jis neatskleidė, kiek numatoma investuoti į projektą: „Kol vyksta konkursas – negalime pasakyti, bet yra suma numatyta, akcininkų pritarimas“. 

Statybų metų naujosios perkėlos personalas dirbs specialiai tam gaminamuose laikinuose nameliuose, o administracija – 22 darbuotojai – persikels į nuomojamas patalpas Klaipėdoje. Eismas perkėloje nesikeis, jo netrikdyti yra viena iš stoties statybų konkurso sąlygų.

„Schema išliks ta pati, rangovas turės atsižvelgti į tai, kad darbai vyks veikiančiame objekte, tokios yra keliamos sąlygos – betarpiškai užtikrinti terminalo veiklą“, – kalbėjo M. Čiakas.

REKLAMA
REKLAMA

Bendrovės keltai tarp Klaipėdos ir Smiltynės kursuoja dviejose vietose – centrinėje uostamiesčio dalyje esančioje senojoje perkėloje keliami tik pėstieji ir dviratininkai, o Perkėlos gatvėje esančioje naujoje perkėloje – ir transportas.

Smiltynės perkėla per metus perkelia apie 700 tūkst. transporto priemonių ir apie 2,7 mln. keleivių ir dviratininkų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų