REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiuo metu kainos Lietuvoje auga sparčiausiai per daugelį metų. Dėl to įvairios nuolaidos gyventojams itin aktualios. Tačiau viena iš populiariausių lojalumo programų nebeveiks „Senukų“ parduotuvėse.

Šiuo metu kainos Lietuvoje auga sparčiausiai per daugelį metų. Dėl to įvairios nuolaidos gyventojams itin aktualios. Tačiau viena iš populiariausių lojalumo programų nebeveiks „Senukų“ parduotuvėse.

REKLAMA

Nuo š. m. birželio 19 dienos „Kesko Senukai Lithuania“ pasitraukia iš „Mylimiausia“ lojalumo programos, skelbia bendrovė.

Po šios datos „Senukų“ fizinėse parduotuvėse nebegalios nuolaidos ir akcijos su „Mylimiausia“ kortele, nebebus galimybės kaupti ir panaudoti iki birželio 19 d. imtinai sukauptų „Mylimiausia“ lojalumo eurų.

2022-aisiais „Senukuose“ sukauptais „Mylimiausia“ lojalumo eurais bus galima pasinaudoti iki birželio 19 d. imtinai.

Iki birželio 19 d. „Senukuose“ sukauptų lojalumo eurų likutį galite pasitikrinti savitarna.mylimiausia.lt arba „Senukų“ pirkimo kvite.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo birželio 19 d. 2022-aisiais „Senukuose“ sukaupti ir nepanaudoti „Mylimiausia“ lojalumo eurai bus nurašomi ir į grynuosius pinigus nekeičiami.

REKLAMA

Nuo birželio 19 d. „Senukų“ fizinėse parduotuvėse SEB „Mylimiausia“ „Mastercard“ kortelė galios tik kaip atsiskaitymo kortelė. Anksčiau galiojusios lojalumo programos naudos „Senukų“ fizinėse parduotuvės su šia bankine kortele negalios

„Mylimiausia“ kortelė arba SEB „Mylimiausia“ ir toliau galios kitų partnerių, „Gintarinė vaistinė“ ir „Circle K“, prekybos vietose bei restoranuose „Čili Pizza“.

„Kesko Senukai Digital“ rinkodaros direktorius Baltijos šalims Vytautas Romeika taip paaiškino, kodėl jo atstovaujamas prekybos tinklas atsisako populiarios lojalumo kortelės:   „Nusprendėme visą dėmesį skirti savo įmonės daugiakanalės prekybos vystymui bei vieningos lojalumo programos plėtojimui. 2021 m. rugsėjo 20 d. pristatėme „Senukų“ lojalumo programą „Smart net“, kuri veikia visame prekybos tinkle – fizinėse, elektroninėje ir franšizės partnerių parduotuvėse. 

REKLAMA
REKLAMA

Siekėme sukurti patrauklią programą, kuri leistų užtikrinti nenutrūkstamą kliento kelionę viso pirkimo proceso metu, greičiau bei efektyviau prisitaikytų prie kiekvieno kliento poreikių ir nuolat gerintų apsipirkimo patirtį tiek fizinėje, tiek internetinėje prekyboje.“

Statistikos departamento duomenimis, 2022 m. balandžio metinė (2022 m. balandį, palyginti su 2021 m. balandžiu) infliacija sudarė 16,8 proc.

Metinei infliacijai daugiausia įtakos turėjo degalų ir tepalų, šilumos energijos, kietojo kuro, pieno ir jo produktų, sūrio ir kiaušinių, duonos ir grūdų produktų, dujų, daržovių, restoranų, kavinių ir panašių įstaigų paslaugų, mėsos ir jos produktų, asmeninių transporto priemonių techninės priežiūros ir remonto paslaugų, elektros energijos kainų padidėjimas.

Vartojimo prekių kainos per metus padidėjo 19,3 proc., paslaugų – 10,9 proc.

Nu taip reik naikyt nuolaidas,nes tiem iskrypeliam ir taip mazai milijonu!!! Nors kainas dirbtinai iskele tai nerealiai!!!
Senukuose viskas ir su nuolaida yra labai brangu,stengiuosi ten nesilankyti.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų