REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienas garsiausių teismo medicinos patologų visame pasaulyje dr. Richardas Shepherdas yra ištyręs daugiau kaip 23 tūkst. mirusiųjų kūnų, o vienas jų buvo princesės Dianos kūnas. Patologas atskleidė, kokių keisčiausių klausimų sulaukia apie pastarąjį atvejį.

Vienas garsiausių teismo medicinos patologų visame pasaulyje dr. Richardas Shepherdas yra ištyręs daugiau kaip 23 tūkst. mirusiųjų kūnų, o vienas jų buvo princesės Dianos kūnas. Patologas atskleidė, kokių keisčiausių klausimų sulaukia apie pastarąjį atvejį.

REKLAMA

Dr. R. Shepherdas iš naujo atliko princesės kūno tyrimą, kai prieš du dešimtmečius buvo atliekamas oficialus jos žūties automobilio avarijos Prancūzijoje tyrimas.

36 metų Diana ir jos 42 metų mylimasis Dodi Fayedas žuvo 1997 m. rugpjūtį, kai jų automobilis sudužo Prancūzijos sostinėje esančiame tunelyje.

Atlikus antrąjį mirusios princesės kūno skrodimą, teismo medicinos patologui buvo užduoti keisti klausimai apie princesę Dianą – kai kurie jie išties pribloškia, rašo mirror.co.uk.

Dažniausiai pasitaikydavo klausimai apie jos išvaizdą, kiti žmonės klausinėjo, ar ji buvo nėščia.

„Žmonės klausinėjo: „Ar ji buvo graži? Ar ji buvo rami? Ar ji buvo nėščia?“. Visais atvejais, kai mirtys sulaukia didelio visuomenės dėmesio, stengiuosi nepasakyti nieko, kas dar nebuvo pasirodę spaudoje“, – dienraščiui „Daily Mail“ teigė jis.

REKLAMA
REKLAMA

„Patologiškai nebuvo jokių įrodymų, kad princesė Diana buvo nėščia“, – pridūrė.

Būtų gyva, jei būtų prisisegusi saugos diržą

Patologas taip pat teigė, kad Diana vis dar būtų buvusi su mumis ir sudalyvavusi savo sūnų vestuvėse, jei būtų prisisegusi saugos diržą.

REKLAMA

Jei ji būtų atlikusi šį veiksmą, jis mano, kad skaudžia tragedija tapusi avarija jai būtų atsipirkusi „nubrozdinimais arba galbūt rankos lūžiu“.

Vairuotojas Henris Paulas, kurio girtumas, kaip teigiama, du kartus viršijo Didžiojoje Britanijoje leistiną normą, taip pat žuvo per siaubingą avariją. Vienintelis, išgyvenęs avariją, buvo asmens sargybinis Trevoras Reesas.

Vėliau, atlikus daugybę tyrimų, prieita išvados, kad Diana ir Dodi žuvo per nelaimingą atsitikimą, kai vairuotojas, būdamas girtas, tunelyje sudaužė automobilį.

Taip pat nustatyta, kad visos mirtys avarijos metu buvo „didelio aplaidumo“ pasekmė, kurį sukėlė vairuotojas ir paparacai, motociklais sekę automobilį.

Per savo karjerą dr. R. Shepherdas dirbo ir su kitais garsiai nuskambėjusiais atvejais. Pavyzdžiui, jis tyrė rugsėjo 11-osios išpuolių aukų kūnus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų