• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po sėkmingo šelmiško reklaminio vaizdo klipo debiuto „Mini“ toliau tęsia nuotaikingą naujojo „Roadster“ molio reklaminę kampaniją ir atidaro parduotuvę Los Andžele esančiame Holivudo bulvare. Artimiausias 25 dienas pro šalį einantys žmonės bus skatinami paslapčiomis žvilgtelėti į automobilį, o norėdami tai padaryti turės paspausti vieną iš vitrinoje įrengtų mygtukų. Tai padarius prasidės šou, o prasiskleidus užuolaidos ant apvalios platformos lėtai ims suktis „Roadster“ kabrioletas.

REKLAMA
REKLAMA

„Mini“ vitrina Los Andžele, Holivudo bulvare (nuotr. Organizatorių)„Mini“ vitrina Los Andžele, Holivudo bulvare (nuotr. Organizatorių)

Kaip ir kitose analogiškose vitrinose, kuriose paprastai šoka merginos, „Mini“ parduotuvėje taip pat bus kuriama jausmus audrinanti atmosfera tam panaudojant skirtingų spalvų neono lempų apšvietimą, disko stiliau šokių aikštelių burbulą virš automobilio, muziką ir dūmus.

REKLAMA

„Naujasis „Mini Roadster“ bus velniškai greitas, bekompromisis dvivietis kabrioletas su minkštu sulankstomu stogu, sportinio automobilio siela ir „Mini“ dvasia, ‒ komentavo „Mini“ padalinio JAV viceprezidentas Jimas McDowellas. – Mūsų siūloma galimybė žvilgtelėti paslapčiomis šioje, vienoje ryškiausių Los Andželo vietų yra puiki proga pademonstruoti naujausią modelį, kuris suteikia daugiau malonumo negu vienas žmogus gali priimti, suteikia neeilines valdymo charakteristikas ir neribotą erdvę keleivių galvoms.“

Savaime suprantama, kuomet roudsteryje pakeltas stogas, erdvės keleivių galvoms yra pakankamai. Visgi, atmetus į šalį skambius „Mini“ atstovų pareiškimu, tenka sutikti, kad idėja išties puiki.

Siūlome peržiūrėti pirmąjį „Mini Roadster“ reklaminės kampanijos vaizdo klipą:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų