Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Didžiausias feminizmo paradoksas yra abortų pateisinimas. Feministės nuolat kalba apie moterų taikumą ir švelnumą, apie tai, kaip agresyvūs vyrai nuolat kelia karus ir naikina gamtą, apie moters įsčias kaip naujo feministinio „deivės“ dvasingumo šaltinį. Tačiau juk sunku įsivaizduoti brutalesnį vyriškos prievartos įsiveržimą į pačias moters gelmes, didesnį pačios moters kaip motinos pažeminimą, sugalvotą ir dažniausiai vykdomą vyrų, kaip abortas. Bet feministinės teologės visuotinai gina nevaržomą „teisę į savo pilvą“. R. Ruether išleido „apeigyną“ įvairiems moterų ritualams, jame yra ir „Gydymo apeigos po aborto“. Teigiama, kad moters sprendimas daryti abortą yra „sunkus“, tačiau „tai geriausias pasirinkimas, kokį ji galėjo padaryti“. 1990 m. 70 Vokietijoje susirinkusių įvairių konfesijų feministinių teologių priėmė peticiją, reikalaujančią panaikinti paskutinius aborto apribojimus, likusius Vokietijos teisėje.
O tokiems kaip P. Algimantas noreciau pasakyti, kad jau kas kas, bet jusu poziuris tai ne tai kad sustabarejes, bet siaubingas. Atsiras laisvo elgesio merginu ir prostituciu? Apie ka jus kalbat. Gal atsakytumet i klausima kas naudojasi prostituciu paslaugomis ka? Ar tik ne jus? prekyba moterimis yra vienas didziausiu verslu pasaulyje, kaip manote kas ji valdo, kas organizuoja prostitucija ir kitus moteris zeminancius dalykus? Kitos moterys? VYRAI pone, Algimantai, kurie naudojasi moterimis, tarsi jos butu daiktas sukurtas ju egzistencijai paivairinti/pagerinti. ir dar jus man kalbate apie kazkokias vertybes ir ju ishaugojima. Jei ne feministinis judejimas as turbut dabar plauciau jusu kojnes ir virciau vakariene. Aciu dievui, kad atsirado aktyviu moteru.
Ponia, Povilioniene, Jus esate verta didziules pagarbos. Aciu, kad stengiates, del sveikos visuomenes formavimo, inteligentiskos, nesustabarejusios, be prietaru ir baimiu (kurias cia taip akivaizdziai demonstruoja komentatoriai).
Juokingi jus zmones, kad esate tokie baukstus ir bijote 'sugriauti' kazkokius iliuzinius pamatus. Apsiribojate, pamirshtate kad tikrosios vertybes yra ne neapykanta kitokiam, ne baime ir cinizmas ar isivaizduojamos morales islaikymas. Tikroji vertybe yra meile ir supratimas. Krikscionybe zmones dar labiau istvirkina, nei akivaizdzios deviacijos.
O tiem kas nezhino kas yra manifestas ir kokia jo funkcija, tiesiog siulyciau pasiskaityti apie savoka.
Ponia A.M.Pavilioniene toliau drasiai meluoja (jai geda!)smeishdama sheimos institucija, sheimos geri, juk ji vienoje tv laidoje, vestoje p.Mildazytes,
pasake, kad tarp ishminties ir klastos detu lygybes zenkla.
Vadinas jo ishmintis tarnauja klastai.
Juokinga ta Povilionienė. Jos mintis perskaičiau, kaip humoreską. Asmeninės nelaimės įvairiai paveikia žmogų.
Pasirodo vis dar yra Lietuvoje blaiviai ir protingai mastanciu zmoniu, tai patvirtina pono Algimanto mintys. Kuo daugiau pas mus bus tokiu protu, tuo ilgiau mes isliksime civilizuota tauta, puoselejanti tradicijas ir smerkianti tokius isigimimus ir iskrypimus kaip homoseksualumas ir kitas anomalijas
Bravo, aciu uz straipsni:
Prie to, ką išsakiau komentare, noriu dar pridėti žiupsnelį minčių. p.Pavilonienė nenori arba nesuvokia, kad normalioje tradicinėje lietuviškoje šeimoje, o tokių dauguma, vyrauja pakankama darna. Lietuvoje moterys nėra vyrų užguitos. Viskas priklauso nuo sutuoktinių kultūrinio lygio. Aišku, yra šeimų, kur vyrai skriaudžia moteris, tačiau čia tų šeimų problema ir nieko bendro neturi su feminizmu. Apie tokias šeimas ir reikėtų rašyti. Nesantuokinė „šeima“ problemą tik pagilina, nes nelieka jokių įsipareigojimų. Gali būti, kad žmonės gerai sugyvena ir ne susituokę - jų reikalas, tačiau nereikėtų to propaguoti, kaip civilizacijos pasiekimą, nes vėliau ar anksčiau tokioje „šeimoje“, gimus vaikams, problemų atsiras. Vietoj tokių p. Paviloninienės sapaliojimų reikėtų daugiau rašyti apie sutuoktinių kultūrą. Nepaslaptis, kad kai kurie vyrai skirsto darbus į vyriškus ir moteriškus, į žmonas žiūri kaip į tarnaites, nepadeda buityje, vaikų auklėjime. Tai labai blogai, tačiau nei feminizmas, nei nesantuokinis gyvenimas nepašalina minėtos problemos, o dar daugiau pagilina. Lietuvoje moteris laisva priimti sprendimą dėl nepasisekusios santuokos nutraukimo, ko dar reikia? Kažkodėl p.Paviloninei neužkliūva moterų diskriminacija musulmoniškuose kraštuose. Ten feministei p.Pavilonienei būtų plati dirva padirbėti, o Lietuvoje yra tik atskirų šeimų problemos ir nebūtinai kalti tik vyrai. Linkiu prablaivėti ir nepropaguoti paleistuvybės, pridengiant žodžiu „civilizacija“
M.Povilonienės mintys ir įsitikinimai dėl šeimos struktūros senos. Visa tai mėgino įgyvendinti bolševikai po 1917 m. perversmo Rusijoje. „Laisvos meilės“ principai - pirmiausiai atpalaiduoja moterį, o Paviloninė feministė. Feminizmas bolševizmo ir ištvirkusių Vakarų demokratijų vaisius. Aš Paviloninės straipsnį pavadinčiau „Šeimos klanas pagal Pavolonienę“ Nieko nepadarysi - jos toks mąstymo ir šeimos suvokimo lygis. Po tokių paviloninių traktatų tik padaugės laisvo elgesio mergaičių, prostitučių, nes čia ne socialinė problema, o moralinė.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų