Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Tai kaip suprantu lietuvių kontrabandistai rusiškai šnekantys baltarusijos pusėje gali vystyti nelegalią veiklą ir jokių baudų, sulaikymų ar areštų, o legaliai važiuojantis transportas gaudomas,uždaromas ir apmokestinamas kas parą.. nu nuostabi šalis veikti kriminalui ir kontrabandininkams ta baltarusija..ir apie tai kalba pats bulvinių maišas!!
Lukašenka Grynas smegenų manipuliatorius ir Melagis tegu sugeba tikrint savo durnialius
Balionai tapo problema, nes pradėjo trukdyti piliečių oro transportui, kėlė grėsmę jų gyvybėms. Iš esmės problema slypi piniguose, kuriuos galima uždirbti apeinant įstatymus. Yra politikų, kurie naudoja valstybės biudžetą savanaudiškiems tikslams. Vieni moka už telefono skambučius, kiti remontuoja automobilius, o dar kiti nemoka mokesčių nuo savo pelno (Brazauskienė). Be to, valstybė kompensuoja nelegalius prekybos sandorius. Visa ši atmosfera taip pat sudaro palankias sąlygas kontrabandininkams, pardavinėjantiems cigaretes, narkotikus ir auksą. Tokių žmonių kalba yra rusų. Kažkoks „Vitalikas“ anksčiau tuo užsiėmė ir tebėra užsiėmęs iki šiol. Tik anksčiau jis buvo silpnas, dabar subrendo, ir bylų padaugėjo. Todėl Lukašenka iš dalies teisus. Turime išsiaiškinti reikalo šaknis.
„Tai yra smūgis žemiau juostos. Lenkai taip visada padaro – aš nežinau, kodėl Lietuva tokia negudri, o lenkai gudrūs“, – sureagavo„LINAVA“ prezidentas E. Mikėnas. Jis šią situaciją prilygino degalų akcizų vykdomai politikai. „Buvo sakoma, kad kels ir lenkai, ir lietuviai. Bet pakėlė tik lietuviai ir visi degalų išvažiavo piltis į Lenkiją. Tas pats ir čia. Ar jūs suvokiate, kokią klaidą padarė Lietuva, uždarydama sieną? Dabar išsibalansuoja krovinių srautai, o mes daug metų darėme, kad Lietuva būtų tranzitinė šalis. Lietuvoje pristatėme daug terminalų, o dabar mūsų terminalai tušti ir kadangi siena uždaryta, iš Lenkijos važiuoja į Aziją“, – dėstė asociacijos prezidentas.
Tarptautinio transporto ir logistiko aljanso generalinis sekretorius Povilas Drižas taip pat sureagavo į Lenkijos paskelbtas naujienas. „Pirmas dalykas yra ne kiek iš verslo perspektyvos, bet iš mūsų priimtų sprendimų uždaryti sienas, perspektyvos. Lenkai, matydami ir turbūt įvertindami ne tik hibridinių atakų grėsmes, bet ir ekonominę dedamąją, atidaro sienas. Dabar išeis taip, kad jie faktiškai pasinaudos situacija, nes mūsų koridoriai uždaryti. Srautas iš Azijos, Kinijos į Europą keliaus per Lenkiją. Pervežimai į Centrinę Aziją brangs – jie uždirbs pinigus ir keliaus į kitą pusę, o mes šitoje vietoje mes nieko padaryti negalėsime“, – dėstė P. Drižas.
gerai,kad uždarė,reiks-atidarys
gerai,kad uždarė,reiks-atidarys
@lin žinom,žemaitaityyyys labai dėl to pergyvena,dėl ko,TRĄŠOS-skaityk 15-min,naivuti
Lukašenka įgijo bulvės formą. Iš jo galvos lenda senatvinis marazmas, o jo kalbos gali dominti nebent Gražulio rinkėjus.
Problema del per brangiu cigareciu Lietuvoj. Kai cogareciu kainos bus panasios Lieetuvoj ir Baltarusijoj, tai tos kontrabandos neliks.
@Petras dėl tokių kaip šis Petras.
tarakonui-bulbai-putlerio pasubinotui skauda,oi skauda,kuria meninius filmukus,ale čia žiūriu yra durniukų-kremlinių ir 5 kolonos-jurie tiki...duonelės gavo,ne srubliai tai emdiniai,beverčiai.
''Vienok, antra vertus, tikrai ne viskas taip vienareikšmiška. Lietuvos rekomendacija nevykti į Baltarusiją nereiškė draudimo vykti į Baltarusiją. O bendrasis teisės principas sako, kad leidžiama viskas, kas nėra tiesiogiai ir aiškiai uždrausta.
Tęsiant toliau, čia įžvelgčiau ir didžiulę dabartinės Vyriausybės kaltę ir klaidą: gi galėjo tai pačiai Linavai pranešti, kad: "Turite X valandų išsinešdinti lauk iš Baltarusijos. Kas nespės - patys kalti". To, kaip suprantu, padaryta nebuvo, o sienos uždarymas buvo ganėtinas siurprizas visiems. Siurprizų teisėje būti negali.
Taigi, Baltarusijoje įstrigę Lietuvos vežėjai galimai turi teisę į ieškinį dėl tam tikros dalies savo patirtų nuostolių. Tikrai ne dėl visų, bet dėl tam tikros dalies, tikėtinai, tokie ieškiniai būtų perspektyvūs.''
rūkau pigų baltarusių taboką ir sau švikpauju
@o man px Rūkoriai turi išreguliuotą organizmą.
@Esi ligonis nerūkantys smirdi ožio myžalais
Faktai kalba aiškiai. Lietuva turi 678,8 kilometro sieną su Baltarusija. Po sprendimo ją iš dalies uždaryti apie 1 200 lietuviškų sunkvežimių liko įstrigę Baltarusijos teritorijoje. Kai kuriuose pasienio punktuose leidžiama pravažiuoti tik maždaug ketvirtadaliui įprasto transporto srauto. Tai reiškia, kad per dieną pervažiuoja tik kas ketvirta fūra. Likusios laukia – ne valandas, o dienas, net savaites.
Lukašenka, įprastai mėgstantis pasišaipyti iš Vakarų „isterijos“, dabar grasina konfiskuoti tas fūras, jei Lietuva „nesusitvarkys su savo politika“. Ir iš jo pusės tai skamba beveik logiškai – kai tavo kaimynas pats užrakina savo vartus, sunku jį vadinti partneriu.
Iš pirmo žvilgsnio galima pamanyti, kad tai – geopolitinis spektaklis: viena pusė demonstruoja principingumą, kita – kerštingumą. Tačiau tarp šių dviejų teatrų, kaip visada, lieka paprasti žmonės. Fūrų vairuotojai, kurie dabar miega kabinose, veidą plauna iš plastiko butelių ir laukia, kol koks tūlas valdininkas nuspręs, kad jie vėl gali tapti pilnaverčiais savo šalies gyventojais.
Vienas jų sako: „Atvažiavau su kroviniais – vakar viskas buvo gerai, šiandien jau valstybės priešas. Gal kitą kartą turėsiu prašyti vizos į Marijampolę?“ Kitas priduria: „Per radiją sako, kad kariaujam su balionais. O mes čia kariaujam su miegu ir tualetų eilėmis.“


Susijusios diskusijos Banga forume




Skaitomiausios naujienos




Į viršų