• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Moet Hennessey Louis Vuitton“ (LVMH) trečiojo ketvirčio rankinių metiniai pardavimai krito 4 procentais. Pastarajai kompanijai metai nebuvo lengvi, tačiau tokie konkurentai kaip „Cartier“, „Richemont“, „Burberry“ ir „Gucci“ augo daugiau nei 20 proc., rašoma portale qz.com.

„Moet Hennessey Louis Vuitton“ (LVMH) trečiojo ketvirčio rankinių metiniai pardavimai krito 4 procentais. Pastarajai kompanijai metai nebuvo lengvi, tačiau tokie konkurentai kaip „Cartier“, „Richemont“, „Burberry“ ir „Gucci“ augo daugiau nei 20 proc., rašoma portale qz.com.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

Klasikinis „Louis Vuitton“ logotipas tapo sėkmės garantu besivystančiose rinkose, tačiau panašu, kad jis nukrypo nuo kurso. Šiandien prabangios rankinės tapo tokios populiarios, kad nebeatrodo kaip sunkiai prieinama prabanga.

REKLAMA

 

Tai ypač ryšku Rytų rinkoje, kur parduodama trečdalis „Louis Vuitton“ producijos, taigi klientų sumažėjimas šioje rinkoje yra žymus nuostolis kompanijai. Taip atsitiko dėl to, kad Kinijos augimas lėtėja. Kita subtilesnė priežastis yra ta, kad čia pradėta kovoti su korupcija, o „Louis Vuitton“ rankinės rėkte rėkia apie savo kainą. Kinai pradėjo rinktis subtilesnius mados namus, pavyzdžiui, „Prada“.

 

Kol kas kompanija ėmėsi kainų didinimo politikos, bet mažinti LV logotipų skaičiaus ir dydžio nenusprendė.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų