• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Giedrė Sankauskaitė

Laukti penktadienio – kiekvienam pažįstamas jausmas, o prabėga ši diena visada itin greitai. Savaitraščio „Ekonomika.lt“ kalbinti vyriškų drabužių linijos „LostFriday“ kūrėjai Agnieta Jonikienė ir Darius Jonikas teigė kuriantys drabužius, kuriuos kasdien vilkėdami vyrai jaustųsi kaip penktadienį – pakiliai, lengvai ir džiugiai.

REKLAMA
REKLAMA

Paprasta ekonominė tiesa, kad, esant paklausai, reikėtų ir pasiūlos, kuriant vyriškus drabužius nepasiteisina. Sutuoktiniai, kartu plėtojantys prekės ženklą „LostFriday“, tvirtino, kad Lietuvoje stipriosios lyties atstovai dar nėra pratę daug dėmesio skirti savo aprangai.

REKLAMA

 „Įrodinėdami vyrams reikiamybę, kartu kuriame ir paklausą“, – kalbėjo šiuo metu Vilniaus Gedimino technikos universitete kūrybines industrijas studijuojanti A. Jonikienė.

 Vis dėlto pamažu pokyčiai vyksta ir, rodos, Lietuvoje sustabarėjusioje vyriškų drabužių rinkoje. Nuo 2011 metų veikianti bendrovė, kūrėjų teigimu, sulaukia vis daugiau nuolatinių klientų.

 Atsisakė butikų

Norėdami išgryninti savo koncepciją jaunieji kūrėjai teigė bent jau laikinai atsisakę butikų paslaugų. „Kai kurie butikai, kuriuose prekiavome savo produkcija veiklos pradžioje, buvo visiškai ne mūsų stiliaus“, – kalbėjo A. Jonikienė. Jos vyras pridūrė, kad dizaineriams, kurie savo drabužius parduoda butikuose, sunkiau finansiškai, nes pastarieji pasiima gana didelę pelno dalį. Kaip pasakojo kūrėjai, pelnas, gautas iš kelias dienas trunkančio mados festivalio, kartais yra netgi tolygus pelnui, gaunamam iš butikų per kelis mėnesius.

REKLAMA
REKLAMA

 „Kolkas planuojame drabužius parduoti patys ir kontaktuoti su žmogumi tiesiogiai“, – teigė D. Jonikas. Būtent todėl „LostFriday“ nuo pavasario ketina atidaryti interneto parduotuvę, kurioje bus galima įsigyti drabužių be tarpininkų.

 Kita vertus, kūrėjai butikų anaiptol nenuvertina. Pasak jų, tai yra puiki galimybė jauniesiems dizaineriams žmones supažindinti su savo produkcija. „Butikai suteikia terpę jauniesiems dizaineriams veikti“, – tikino A. Jonikienė.

 „LostFriday“ ateities planai neapsiriboja tik interneto parduotuvės kūrimu. Kūrėjų planuose – plėtra užsienio rinkose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 „Lietuvoje labai sunku vyrams parduoti, užsienyje – kitaip“, – apie skirtumus tarp skirtingų šalių vyriškų drabužių rinkos kalbėjo verslininkė.

  Žvalgosi į užsienio rinkas

 Apibūdindami skirtumus tarp Lietuvoje ir, pavyzdžiui, Skandinavijoje esančių butikų, kūrėjai pasakojo, kad svetur galima jų aptikti kur kas daugiau. „Skandinavijos ir kitose Vakarų Europos šalyse galima rasti ištisas gatves butikų, jie tarpusavyje bendradarbiauja, o kainos svyruoja nuo pigių iki itin brangių“, – kalbėjo D. Jonikas.

 Pasak kūrėjų, Lietuvoje vyrai nėra tokie drąsūs ir savo apranga nesiekia išsiskirti.

 „Dažnai mūsų klientės yra moterys, kurios savo vyrams perka drabužius“, – apie lietuvių pirkimo subtilybes kalbėjo A. Jonikienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų