Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI

Į tokias situacijas žiūriu neigemai.Bankas turi būti lankstesnis ir varijantų turėti daugiau žmonių aptarnavimui.Dabar per prievartą visus suvarė į bankus,o paskui dar sąlygas stato.Kodė negalima to padaryti laišu.Visam pasaulį tai gima tik Lt.visi turi turėti komputerus su jaus mokėti dirbtu.Ir verčemi tai daryti ,o jaivu nemoki internetu dirbti tai dar labjau apsunkina sitoaciją.Taip par ir banko darbuotojas pas senyvą žmogų gali nuvykti.
Jai mociute nevaiksto tai gal greitoji i banka su lova atves.Mano motina neturi interneto ir nezino kaip juo naudotis vaiksto tik po kambari matyt reiks spec komanda samdyti.Pati patyriau ptycias is sito banko ir KGB tardymus apie politines partijas .nesamoningas klausimynas duomenys Svedijos valtybes bankininu masonu Walenberg seimai kuri investuoja i NVO vaiku atiminejimui is seimu.Zmones rinkit i valdzia svedu banku atstovus taigi blokuos saskaitas negalesit net uz buta susimoketi.
As ir pries kai senyvo amziaus zmones turi buti be jokios priezasties tampomi po bankus ir mes turejome tokia situacija.Kad nuvesti i banka turejau atsiprasyti is darbo .Na kazkoks apsurdas atrodo kad daugiau niekas gali nedirbti tik bankai su savo nesamoningais klausiminais.
Jei nevaikščiojančiam žmogui yra padaromas pasas namuose (atvyksta sutartu laiku speciali brigada su aparatu) tai negi banko klerkas negali atvykti ir palaukti, kol žmogus namuose užpildys tą jų klausimyną??? Laiką galima sutarti, gal ir daugiau tokių atvejų yra. Kodėl bankai tokie atsilikę? Net odontologas atvyksta pas nevaikščiojantį žmogų, advokatas, notaras atvyksta, o banko atstovas, matote, negali. Gėda
@Milda Oi, kaip pritariu! Su klausimynais-durnynais lenda i akis, sauguma, mat, jie uztikrina. Bankai is vis pas mus kazkokie privilegijuoti - MOKESCIU NEMOKA ir niekas ju neprivercia juos sumoketi, o patys prisigalvoja visokiu nesamoniu
Aš taip pat tempiau savo 84 m. mamą, pildyti klausimyną, nes užblokavo sąskaitą
Tokia situacija ir su Luminor banku, jų trumpuoju numeriu prisiskambinti neįmanoma. Reikia laukti labai ilgai, kol galiausiai atjungia - paprašo paskambinti vėliau. Ar gali senoliai leisti sau skambinti už 11 ct už minutę? Sėdintis banko jaunimas kitoje ragelio pusėje nesupranta, kad su senjorais reikia kalbėti aiškiai, garsiai ir lėtai, nes jie jie nesupranta, kodėl jų klausinėja apie pajamas, investicijas ir partijas. Dauguma mūsų senjorų gauna tik varganas pensijas.
taip jau yra kad bankams klientai seniai nerūpi nes kai valstybė skolinasi kam tie indėliai ir kam tos paskolos, kam tie klientų aptarnavimo padaliniai jei bankeliai ir taip gerai uždirba nieko nedarydami.... Bankelio atsakymas kad anketos pildymas neva skirtas pačio kliento saugumui yra ne tik debiliškas bet ir melagingas nes anketą sudaro skiltys kur dirbi kokios pajamos - prie ko čia kliento saugumas ir ką bankas saugos, kliento darbą, kliento pajamas?? Akivaizdus duomenų rinkimas kad bankelis įvertintų ar yra dar ką paimti ar jau dugnas ir kontorą metas uždaryti.
@xxL bankelius labai paprasta pastatyti į vietą - atsisakyti mokėjimo kortelių ir uždaryti sąskaitą. Viskas labai greitai pasikeistų ;)
Puiku brangieji bankininkai pilvus užsiauginę už mūsų sunkų darbą,atvešiu jums savo senelį,kuris ne tik nekalba,bet ir rankų jau nepajudina.Pasiūlysiu žurnalistam nufotografuoti ir paviešinsim,kad ir kitos tautos pamatytų .
Litauische Banken haben keinen Service. Das ist traurig.Luminor zum Beispiel hat eine große Filiale in Kaunas. Wunderschön.Sieht aus wie ein Restaurant.
Leider sitzen nur zwei Frauen in dieser Filiale.Wo ist der Service für die Kunden?
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų