Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
kad tie troleibusai surinkti ne lietuviu rankomis. tikriausiai rinko kokie lenkai, rusai ir kokie nors nelegalai, jei nerado jam kitokio pavadinimo, nei amber. tokiu budu tikriausiai norejo itikti visam siam margam kolektyvui. jei butu rinke lietuviai, jis butu pavadintas gintaru. Idomu, kaip butumem reagave, jei jo avadinimas butu buves pvz Jantarj. Arba kodel ne latviskai - juk musu broliai "Dzintars". Vergiskas mentalitetas...
sumokekite darbininkam atlyginima kaip Cekijoje ir tro-busai bus trecdaliu brangesni...
Zuokui reikia skirti bent po 10% už kiekvieną troleibusą, kad nustotų kliedėti tramvajų fantazijomis.
Tai jau 20% Zuokui? :)
"visiškai įkrautomis baterijomis autobusas gali nuvažiuoti iki šimto kilometrų per valandą maksimaliu 50 km per valandą greičiu"(citata): DDD

Tai gal jis teleportuojasi???

Pries skaiciuojant ekonomine nauda gal palyginkime elektros energijos kainas pas mus ir Kinijoje?

Darbo jega pas mus gal net pigesne nei KLR,bet...Jos kaina iskelia simtus kartu imones atlyginimus virsijantys ju vadovu atlyginimai.Jei taip butu KLR,jie tebelydytu pliena namu krosnyse!

Galiausiai,jei automobili ikrausime 4,o vaziuosime 2 val,tai kiek ju reikes vienam parkui?

Utopistai...
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų