
Varžybų organizatoriai ir žiūrovai sutarė, jog iš Lietuvos kilęs Mantas buvo 2019 metų sezono „Gymkhana Grid“ staigmena.
Galiniais ratais varomų automobilių klasėje Mantas dalyvavo su efektingai atrodančia „Mazda MX-5“, kurios ratus suka vos 200 arklio galių išvystantis benzininis variklis. Ir panašu, jog Mantas tik dar kartą įrodė, jog galingas automobilis nėra pats svarbiausias veiksnys, norint dienos pabaigoje į viršų iškelti nugalėtojo taurę.
Norint patekti į „Gymkhana Grid“, iš pradžių reikia sudalyvauti „Formula G“ varžybų metu vykstančioje kvalifikacijoje į „Gymkhana Grid“ ir joje nugalėti. Būtent tą ir padarė Mantas, kuris vardinį kvietimą į „Gymkhana Grid“ gavo prieš maždaug tris mėnesius, kai Silverstone lenktynių trasoje vykusioje kvalifikacijoje iškovojo itin svarbią pergalę. Būtent ji jam suteikė šansą susigrumti su pajėgiausiais planetos sportininkais, o vėliau – ir juos nugalėti.


