REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
63
Simona Valikonytė (nuotr. facebook.com)

Iš pirmo žvilgsnio surasti nišą naujai verslo idėjai yra be galo sunku, nes pasaulis prikimštas įvairiausių prekių ir paslaugų. Tačiau žmogaus kūrybiškumui – ribų nėra. Tai įrodo jaunos verslininkės, prekės ženklo „Smart Booby“ įkūrėjos Simonos Valikonytės patirtis. Aviacijos įmonėje dirbanti jauna moteris nusprendė papuošti Lietuvos vyrus spalvotomis kojinėmis.

63

Iš pirmo žvilgsnio surasti nišą naujai verslo idėjai yra be galo sunku, nes pasaulis prikimštas įvairiausių prekių ir paslaugų. Tačiau žmogaus kūrybiškumui – ribų nėra. Tai įrodo jaunos verslininkės, prekės ženklo „Smart Booby“ įkūrėjos Simonos Valikonytės patirtis. Aviacijos įmonėje dirbanti jauna moteris nusprendė papuošti Lietuvos vyrus spalvotomis kojinėmis.

REKLAMA

Portalui tv3.lt Simona atskleidė, kad akį traukiančias jos pagamintas kojines jau mielai dėvi ne viena dešimtis vyrų visame pasaulyje, bet to siekiant, nemiegota tūkstančiai valandų, padaryta šimtai kadrų.

– Vis dar gajus stereotipas apie lietuvių konservatyvumą. Kaip pati ryžaisi drąsiai idėjai – kurti spalvotas kojines vyrams?

REKLAMA
REKLAMA

– Eiti su pilka mase neįdomu, o stereotipus visuomet galima sulaužyti. Prieš daugiau nei dvejus metus vyriškų kojinių asortimentas Lietuvoje buvo gan nykus ir konservatyvus, tad sukaupusi drąsą ryžausi nuo stereotipų nutolusiems vyrams pasiūlyti šį tą ryškaus.

REKLAMA

– Koks lietuvių vyrų skonis, lyginant su užsieniečiais?

– Lietuviai man yra tie patys europiečiai, kurie domisi, ieško ir analizuoja, kas jiems tinka. Vieni turi įgimtą stiliaus pojūtį, kiti jį ugdosi, tretiems gerai taip kaip yra. Mane žavi drąsios, turinčios savo nuomonę asmenybės – tą dažnai ištransliuoja jų apranga.

– Kaip gimė „Smart Booby“?

– „Smart Booby“ – ilgai mintyse brandinta svajonė, kuri prieš dvejus metus tapo realybe. Spalvų bei kūrybos alkis paskatino imtis naujos veiklos. „Smart Booby“ neatsirado per naktį, tinkamo pavadinimo, pirmųjų modelių, pakuotės paieškos užtruko gan ilgai. Žvelgiant iš šiandienos perspektyvos galiu drąsiai pripažinti savo klaidas ir iš jų pasimokyti.

REKLAMA
REKLAMA

– Ir kaip atrodo jo egzistavimo metai?

– Gruodžio mėnesį bus du metai, kai oficialiai gyvuoja šis prekinis ženklas. Būta tiek visko, jog išpasakoti nepakaktų paros. Stengiuosi pasijuokti iš savęs, o tai daryti tenka gan dažnai. Artimieji žino, ką reiškia mano išsireiškimas – „išeinu į naktinę pamainą“, vaizdas maždaug toks – grįžtu po darbo ir mane pasitinka kalnas kojinių, dar didesnis kalnas dėžučių ir aš įsijautusi į super pakuotojos vaidmenį aktyviai mažinu tuos kalnus kartais iki 3, kartais iki 4 ryto.

Praėjusiais metais buvau net įtikėjusi, jog turiu super galių ir pietų pertraukos metu savo automobilį paversdavau sandėliu ir pakavimo cechu – sankryžoje, degant raudonam šviesoforo signalui, vienoje rankoje turėdavau žirkles, kitoje dėžutę, ant sėdynes kojines ir įsijungusi garsiakalbį telefone spręsdavau su darbu susijusius reikalus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Juokinga ir graudu buvo, kai nutarusi viena paslidinėti, o iš tiesų prisikimšusi pilnas kišenes kojinių, kad jas nufotografuočiau, leidausi Laplandijoje esančia slidinėjimo trasa, kuri, kaip gan greitai paaiškėjo, buvo uždaryta dėl lauke esančio -18 laipsnių šaltuko. Nei daug, nei mažai tik valandą kopiau į kalną, po šios „pramogos“ dar kelias paras vaikščiojau lyg robotas.

Trumpai tariant metai buvo pilni atradimų bei nuotykių.

– Tikriausiai kaip ir kiekvienas verslą kuriantis žmogus, neišvengei sunkumų. Su kokiais pačiai teko susidurti?

– Kuriant savo įmonę tiesiog negali žinoti visko, negali modeliuoti situacijų ir jau iš anksto turėti paruoštą sprendimą. Dingęs gamintojas, prastos kokybės pavyzdžiai, staiga net ketvirtadaliu išaugusi gamybos kaina, pamestas krovinys – tai tik dalis sunkumų, su kuriais teko susidurti.

REKLAMA

– Spalvų ir raštų tavo kojinėse tikra gausa. Kur semiesi kūrybinių idėjų?

– Įkvėpimo šaltiniu gali tapti pokalbis, iškritęs sniegas, pamatytas filmas ar aromatas. Transformavęsis į idėją, jis pavirsta spalva ir forma, o kai kuriais atvejais netgi nauju kojinių modeliu. Stengiuosi abiem rankomis imti tai, ką man tuo metu duoda gyvenimas.

– Kaip šeima vertino tavo norą kurti spalvotas vyriškas kojines?

Net nežinau, kas labiau neramino mano šeimą – ar kad šoksiu iš 3 kilometrų aukščio su parašiutu, ar kad stačia galva nersiu į vyriškų kojinių pasaulį. Visapusišką šeimos palaikymą jaučiu nuolatos, sesuo Monika yra didžiausia mano pagalbininkė. Neapsieinu ir be draugų pagalbos bei palaikymo, be jų ir šeimos „Smart Booby“ nebūtų.

REKLAMA

– Kokiu šūkiu vadovaujiesi kurdama ir plėtodama savo idėją?

– Nieko nėra neįmanoma. Griežtai laikausi principo nieko nekopijuoti.

– Kokių lūkesčių vis dar turi ateičiai?

– Vis dar noriu praplėsti savo klientų geografiją, modelių gamą.

Faktai apie „Smart Booby“:

Klientų geografija – Lietuva, Latvija, Estija, Norvegija, Švedija, Suomija, Lenkija,

Vokietija, Prancūzija, Ispanija, Italija, Didžioji Britanija, Serbija, Nigerija, JAV, Turkija. Sukurta modelių per 2 metus – 16, šiuo metu prekyboje – 11 vyrams skirtų ir 1 moterims skirtas modelis.

Kol kas didžiausias užsakymas – 400 porų.

Populiariausias modelis – „Nida“.

Netikėčiausias užsakymas – lėktuvo pilotas iš Nigerijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų