
Dėl „Toyota Hilux“ konstrukcijos, paruoštos atlaikyti sunkiausių planetos lenktynių Dakaro ralio išbandymus, už ekipažo nugaros nerasite lango – ten tęsiasi tvirtas bolido kėbulas, pagamintas iš anglies pluošto ir kevlaro mišinio. Dėl šio priežasties veidrodėlis praranda prasmę. Tiesa, „Toyota Gazoo Racing“ prasmės nemato ir kameroje – pasak japonų divizijos, jis paprasčiausiai nėra būtinas.
Visgi, tiek „Toyota Gazoo Racing Hilux“ IMA modelyje, tiek ankstesniajame IRS modelyje akylesni fanai tikrai pastebės galinę vaizdo kamerą. Ją sukonstravo ir šiems bolidams pritaikė „Pitlane Motors“ inžinieriai. Pasak B. Vanago, nors kamera ir nėra būtina, ji palengvina vairavimą tiek varžybų, tiek ne varžybų metu – serviso erdvėse, bivakuose, komandos bazėje ir t. t.
Daugiau sužinoti dar niekur neskelbtos informacijos apie naujausią „Toyota Gazoo Racing Hilux“ bolidą, kuris sausio 3–15 dienomis galynėsis Saudo Arabijos dykumose ir akmenynuose, galite naujausiame B. Vanago „Youtube“ video

