TV3

Makalių pasiekė kelionėms neabejingos gerbėjos laiškas su trumpu pasakojimu apie smagią kelių savaičių kelionę ir tiesiog gerą žinią visiems, kad keliauti savarankišaki yra smagu.

Nors ir nedaug esu keliavusi, bet niekada nesinaudojau kelionių agentūrų paslaugomis. Praėjusią vasarą su draugu sugalvojom aplankyti Vokietiją, Olandiją ir Prancūziją. Šiam tikslui įgyvendinti turėjom tris savaites atostogų. Į kelionę vykti nusprendėme nuosavu automobiliu, nes paskaičiavom, kad tai pigiausias variantas, be to taip žymiai įdomiau, nes pamatyti galima daug daugiau.

Susikrovėme lagaminus ir jau kitą vakarą išvykome. Kitos dienos rytą jau vaikštinėjome Berlyne. Įspūdį paliko šis miestas, jo didingi statiniai. Toliau – Dordrechtas (Olandija). Olandijoje aplankėme daugiausiai miestų ir miestelių. Buvome Amsterdame, Hagoje, Roterdame, Papendrechte. Įdomiausia buvo tai, kad vaikštinėdami kiekvieną dieną atrasdavome kažką naujo, nes lankytinus objektus žinojome tik Amsterdame. Įsitikinome, kad ši šalis yra dviračių karalystė ir čia neįmanoma jo neturėti!

Labiausiai laukta stotelė buvo Paryžius. Kadangi atostogos buvo beveik pasibaigusios, turėjome tik tris dienas aplankyti šį miestą. Per tas dienas aplankėme beveik visus pagrindinius traukos objektus.

Iš visos kelionės būtent Paryžius paliko didžiausią įspūdį. Šis miestas turi kažką tokio, kad norisi į jį sugrįžti vėl ir vėl. Taip pat turėjome kitą didelį tikslą – aplankyti Citroen konservatoriją. Mes su draugu esame prancūziškų automobilių Citroen gerbėjai, klubo nariai, todėl labai norėjome aplankyti šį muziejų. Užsiregistravę buvome prieš pusmetį, nes ten patekti nėra paprasta. Kiekvienos ekskursijos metu pastatas yra užrakinamas. Įdomu buvo klausytis gido, nors kalbėjo prancūziškai. Sužinojome, kad esame pirmieji lietuviai aplankę šią konservatoriją.

Linksmiausia buvo tai, kad atvykę į Paryžių nežinojome kur nakvosime iki pat devintos vakaro. Pigesni viešbučiai buvo užimti, o kempingą radome tik vieną ir už nepatrauklią kainą. Taigi, nuvykę keliasdešimt kilometrų nuo Paryžiaus „radome“ Le Chapelle kaimelį. Kadangi buvo šiltas vasaros vakaras miegoti norėjome ne automobilyje, o palapinėje. Dvi naktis miegojome palapinėje tame pačiame kaimelyje. Kartais tikrai taip įdomiau patirti nuotykių nei keliauti pagal kažkieno sudarytą grafiką. Papasakojau trumpą bet gerai pavykusį savo kelionės nuotykį.