REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šviečiančios reklamų iškabos Niujorko Times skvere tapo neatsiejamu vieno įspūdingiausių pasaulio miestų atributu ir dideliu verslu reklamos srityje. Aukštas pastatas Brodvėjuje ar Septintojoje aveniu jo savininkams uždirba per 23 milijonus JAV dolerių, rašo Wall Street Journal.

Šviečiančios reklamų iškabos Niujorko Times skvere tapo neatsiejamu vieno įspūdingiausių pasaulio miestų atributu ir dideliu verslu reklamos srityje. Aukštas pastatas Brodvėjuje ar Septintojoje aveniu jo savininkams uždirba per 23 milijonus JAV dolerių, rašo Wall Street Journal.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Viena skaitmeninė ar neoninė reklama ant pastatato prestižinėje Niujorko gatvėje metams gali kainuoti nuo 1 iki 4 mln. dolerių. Tai yra brangiausia tokio tipo reklama pasaulyje. Tačiau Amerikoje tai sąlyginai nebrangi reklama – nacionaliniame amerikietiškojo futbolo čempionate „Super Bowl“ vos 30 sekundžių reklamos didžiuliame ekrane gali kainuoti iki 3,8 mln. dolerių.

REKLAMA

Kokia bebūtų brangi reklama Times skvere, ji pasaulio kompanijoms atsiperka su kaupu. Reklamas nuolat mato ne tik nuolatiniai miesto gyventojai bei jo svečiai – šios reklamos nuolat atsitiktinai patenka į televizijos ir į kino ekranus, kur jas partebi vartotojai visame pasaulyje.

Nuolatinės šių reklamų užsakovės, tokios kompanijos kaip „Toshiba“, TDK, „Dunkin Donuts“, „Anheuser-Busch“ ar „Sony“, kasmet didžiausią reklamos naudą gauną Naujųjų metų vakarą, kai Times skveras bent kartą sušmėžuoja kiekvieno amerikiečio televizijos ekrane. Naujųjų išvakarėse šias reklamas pamato per milijardą žmonių iš viso pasaulio.

REKLAMA
REKLAMA

Times skvere iš viso yra daugiau nei 230 įvairių prekinių ženklų iš viso pasaulio reklamų. Per metus jas pamačiusiųjų skaičius vien tarp pėsčiųjų siekia per 100 mln.

Priklausomai nuo reklamos dydžio ir vietos, metinė reklamos kaina kompanijoms siekia:

„Toshiba“ - 2,2 mln. JAV dol.

„Toshiba“/ADK – 3,5 mln. JAV dol.

„TDK“ - 2,3 mln. JAV dol.

„Dunkin“ prekiniai ženklai – 3,6 mln. JAV dol.

„Anheuser-Busch“ - 3,4 mln. JAV dol.

„News America“, „Sony“ - 4 mln. JAV dol.

„Dow Jones“ - 1,1 mln. JAV dol.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų