• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelis žmonių yra įsitikinę, jog pats tinkamiausias automobilis žiemai privalo turėti keturių varančiųjų ratų pavarą. Jeigu gyvenate Kanadoje arba Skandinavijoje - keturių varančiųjų ratų pavara šiuose kraštuose labai praverčia, tačiau jeigu gyvenate Lietuvoje, kurioje sniegas nėra jau toks dažnas svečias - ar keturių varančiųjų ratų pavara yra reikalinga važinėjant mieste ar greitkeliais? 
Pusryčiams energetinio gėrimo išgėrusi „Red Bull“ komanda nusprendė atlikti netradicinį eksperimentą ir paneigti mitą. Kokį? Superautomobilių gležnumo mitą.
Daugelis egzotiškų automobilių savininkų sako, jog šios rūšies automobiliai gali būti naudojami tik idealiomis sąlygomis. Jeigu iš dangaus pradeda kristi lietaus lašai ar net sniegas - garažo durys labai greitai užsidaro, o superautomobilio rakteliai padedami atgal į stalčių.

Daugelis žmonių yra įsitikinę, jog pats tinkamiausias automobilis žiemai privalo turėti keturių varančiųjų ratų pavarą. Jeigu gyvenate Kanadoje arba Skandinavijoje - keturių varančiųjų ratų pavara šiuose kraštuose labai praverčia, tačiau jeigu gyvenate Lietuvoje, kurioje sniegas nėra jau toks dažnas svečias - ar keturių varančiųjų ratų pavara yra reikalinga važinėjant mieste ar greitkeliais? 
Pusryčiams energetinio gėrimo išgėrusi „Red Bull“ komanda nusprendė atlikti netradicinį eksperimentą ir paneigti mitą. Kokį? Superautomobilių gležnumo mitą.
Daugelis egzotiškų automobilių savininkų sako, jog šios rūšies automobiliai gali būti naudojami tik idealiomis sąlygomis. Jeigu iš dangaus pradeda kristi lietaus lašai ar net sniegas - garažo durys labai greitai užsidaro, o superautomobilio rakteliai padedami atgal į stalčių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


„Red Bull“ komandos planas buvo paprastas - surasti ekstremalą, kuris sutiktų paskolinti „Ferrari F40“, uždėti žiemines padangas ir jas aprengti grandinėmis, kurios padidintų varomųjų ratų sukibimą su kelio danga. Galutinis rezultatas - nuolatos šonu slystantis „Ferrari F40“, kurio vairuotojas su šiuo automobiliu elgiasi taip, lyg vairuotų už 500 eurų įsigytą 3 serijos „BMW“.
Norėtume priminti, jog „Ferrari F40“ yra vienas unikaliausių devinto dešimtmečio automobilių. Kartingu iš Italijos vadinamas automobilis buvo beprotiškai lengvas, neturėjo net ir tiems laikams suprantamų privalumų, tačiau tai ir buvo didžiausias „F40“ išskirtinumas.
Į priekį šį automobilį varo 2.9 litro, V8 tipo variklis, išvystantis 480 arklio galių. Idealiomis sąlygomis „Ferrari F40“ iki 100 km/val. įsibėgėja per maždaug 4 sekundės.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų