REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mobiliosios įrangos rinkoje pastebėta tendencija, kad pastaraisiais metais lietuviai perka vis brangesnius ir geresnius įrenginius. Vidutinė išleidžiama suma yra išaugusi 15 procentų.

Mobiliosios įrangos rinkoje pastebėta tendencija, kad pastaraisiais metais lietuviai perka vis brangesnius ir geresnius įrenginius. Vidutinė išleidžiama suma yra išaugusi 15 procentų.

REKLAMA

Lietuviai pirmiausia renkasi savo mėgstamą operacinę sistemą – iOS arba Android. Kitas svarbus kriterijus paprastai būna kaina.

„Šiuo metu populiariausi kainų segmentai tarp 200-350 eurų, taip pat ir brangesni – apie 600-700 eurų kainuojantys išmanieji. Vis tik matome tendenciją, jog klientai gali leisti vis brangesnius ir geresnius įrenginius, prie to didžiąja dalimi prisideda nemokamai suteikiama išsimokėjimo galimybė“, – teigė „Bitė Lietuva“ įrangos komercijos komandos vadovas Jonas Ožekauskas.

Populiariausi išlieka mažiausios talpos telefonai.

„Nors perkamiausių top‘uose neretai puikuojasi vidutinės klasės telefonai, stebime ir tendenciją, kad klientai pastaraisiais metais renkasi vis brangesnius telefonus – vidutinė išleidžiama suma yra išaugusi 15 proc., lyginant su pernai“, – teigė „Tele2" mobiliųjų telefonų kategorijos vadovė Indrė Bertašienė.

REKLAMA
REKLAMA

Dažniau perka išsimokėtinai

Specialistai pastebi, kad klientų įprotis įrenginius dažniau pirkti išsimokėtinai susiformavo dar prieš COVID-19 pandemiją ar prasidėjus karui Ukrainoje.

REKLAMA

„Kadangi operatoriai turi palankias sąlygas, dauguma klientų linkę perkamo įrenginio įmokas išskaidyti ir mokėti kas mėnesį kartu su paslaugų planu“, – komentavo I. Bertašienė.

Aktyviau perka šventiniu laikotarpiu

Kalėdinis laikotarpis išlieka pats aktyviausias įrangos pirkimo laikas.

„Patys aktyviausi pirkėjai yra šventiniu Kalėdų laikotarpiu. Rugpjūčio pabaiga, prieš sugrįžtant į mokyklas ir darbus po atostogų, bei Velykinis periodai, taip pat yra aktyvios prekybos laikotarpiai. Šis sezoniškumas daug metų nusistovėjęs, tačiau pandeminiai metai klientų įpročius šiek tiek pakeitė. Nepaisant to, pastebime, kad klientai sugrįžta prie senų įpročių“, – pridūrė J. Ožekauskas.

REKLAMA
REKLAMA

Abu specialistai taip pat nurodė, kad panašios tendencijos matomos ir išmaniųjų laikrodžių rinkoje.

„Susidomėjimas išmaniaisiais laikrodžiais taip pat auga, ypač su e-SIM paslauga. Šios įrangos pardavimai taip pat didėja prieš didžiąsias šventes”, – teigė I. Bertašienė.

Teksto autorė – praktiką atliekanti Eivina Belousovaitė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų