REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Alytaus miesto jaunąja metų verslininke paskelbta sėkmingai verslą plėtojanti bendrovės „Aiteda“ direktorė Akvilė Margelienė. Nuslūgus džiaugsmui ir euforijai gavus pirmąjį apdovanojimą, alytiškė pasakoja apie verslo pradžią ir jo filosofiją. Pirmas apdovanojimas Už sėkmingą verslo plėtrą, už tai, kad įmonės, kurioje dirba tik trys žmonės, apyvarta per 2012-uosius išaugo 20 procentų ir pasiekė 100 tūkst. litų, už paramą bendruomenei, kultūros renginiams – nuopelnai, už kuriuos apdovanota „Aiteda“ direktorė A.Margelienė. Ji tikina, kad šis apdovanojimas – itin didelis įvertinimas: „Tai paskata eiti pirmyn, tobulėti, siekti naujų užsibrėžtų tikslų. Toks apdovanojimas mums yra pirmasis, todėl toks reikšmingas jaunai įmonei. Džiaugiamės, kad buvome pastebėti, kad įvertinti mūsų darbo rezultatai, verslo idėja.“ Įmonė nuo pat gyvavimo pradžios verčiasi internetine prekyba. Šią atradę lietuviai savo gebėjimais parduoti internetu lenkia daugelį net ir ekonomiškai stipresnių šalių. Nenuostabu, jog Lietuvai dėl informacinių sistemų plėtojimo žadama šviesesnė ateitis. „Prekiaujame natūraliais, ekologiškais produktais: aliejais, moliais, sviestais, natūralia rankų darbo, lietuviška kosmetika, veido ir kūno priežiūros priemonėmis, sukurtomis tik iš gamtos išgautomis gėrybėmis. Kiekvieną dieną pasaulį atrandame vis gražesnį gamtos dovanų ir kvapų apsuptyje. Šį pasaulį norime atskleisti ir savo klientams“, – įmonės tikslus išduoda A.Margelienė. Viską, kuo prekiauja, išbando patys, todėl dabar jau nė dienos neįsivaizduoja be kokosų, levandų aliejų, taukmedžio sviesto, natūralaus muilo. Namai, sako Akvilė, būtinai turi kvepėti eterinių aliejų aromatais. Šeimos požiūris Prieš dešimt metų apie natūralią kosmetiką girdėdavome visai nedaug, o šiandien tai – veik kasdienybė. Žinoma, tų, kurie turi teigiamą požiūrį ir vertina sveiką gyvenimo būdą. Antai A.Margelienės šeima natūralią kosmetiką naudoja jau ilgai, o stipresnis domėjimasis, kuris vėliau peraugo į verslą, atsirado gimus vaikams. „Būtent jų jautrios odelės priežiūrai ieškojome visiškai natūralių produktų. Tuo metu informacijos buvo mažai, todėl auginant vaikus kilo idėja patiems prekiauti, išbandyti, atrinkti pačius geriausius produktus bei pasidalyti žiniomis, patirtimi su kitais. Prieš trejus metus kilusi mintis ir paskatino imtis natūralios kosmetikos verslo. Tuo metu turėjome vos metukų sulaukusią dukrytę, todėl imtis internetinės prekybos verslo mums pasirodė pati tinkamiausia išeitis. Taip ir atsirado tinklalapis www.naturela.lt“, – apie verslo pradžią užsimena jaunoji Alytaus verslininkė. Tiesa, Alytuje gimę ir užaugę šeimos verslą plėtojantys sutuoktiniai šiandien gyvena Kaune. „Taip lėmė likimas, bet Alytus mums labai svarbus“, – skuba patikinti Akvilė. Internetinė prekyba gali būti vykdoma iš bet kurio pasaulio kampelio, tereikia interneto. „Aitedos“ direktorė sako, kad tuo ir ypatingas elektroninis verslas – esi pasiekiamas bet kurioje šalies vietoje, o pašto bei kurjerių dėka produktai saugiai atkeliauja į bet kurį Lietuvos ar užsienio kampelį. Veiklą visoje Lietuvoje ir užsienyje plėtojantys sutuoktiniai neabejoja, kad jų sukurtas verslas yra hobis ir vienas didžiausių malonumų. „Natūralūs produktai mums itin savi ir artimi, jie sveiki, nuolat naudojami, be cheminių preparatų, todėl nedarantys žalos nei aplinkai, nei žmonėms. Esame sveiko gyvenimo būdo šalininkai, mylintys gamtą, negalime atsistebėti, kokių gėrybių glūdi žemės gelmėse, kokių ypatingų augalų auga mūsų žemėse ir kokių neapsakomų aromatų kupina mūsų gamta. Prekyba natūraliais ekologiškais produktais mums teikia didelį malonumą. Svarbiausia, kad klientai džiaugiasi atradę šiuos produktus, išsigydo net tokias sudėtingas odos problemas kaip dermatitas, žvynelinė. Mums tai ir yra svarbiausia – padėti ir suteikti maksimalią naudą klientui“, – tvirtina Akvilė. Netipiški verslininkai Save jaunieji verslininkai vadina netipiškais, jie ne tie, kurie vaikosi greito ir kuo didesnio pelno, jų tikslas – neprarasti žmogiškumo ir siekti, kad vykdoma veikla ir toliau būtų miela širdžiai. Paklausta, kokia buvo verslo pradžia, A.Margelienė atsako: „Veiklos pradžioje apimta didelio entuziazmo dirbdavau naktimis, savaitgaliais, kai tik ištaikydavau valandėlę laisvo laiko nuo vaikų priežiūros. Pradėjome vos nuo kelių produktų, o šiuo metu asortimentas stipriai išsiplėtęs (apie 350 produktų), klientų ratas didėja, mėnesio pajamos išaugo keletą kartų. Pačioje pradžioje nesiekėme greitų rezultatų, didelio pelno, tai, ką uždirbdavome, investuodavome į įmonės veiklą, auginome apyvartą ir po truputį siekėme savo tikslų.“ Prieš trejus metus pradėjus veikti internetinei parduotuvei tą pačią dieną gautas ir pirmasis užsakymas. Tai liudijo, kad jaunieji verslininkai priėmė teisingą sprendimą. „Natūralūs produktai yra išskirtiniai, didelėje kosmetikos rinkoje sunku atsilaikyti, tačiau jie turi didelį privalumą – esti visiškai natūralūs, nekenksmingi nei odai, nei plaukams, nes išgauti tik iš augalų žiedų, lapų, sėklų, vaisių. Nesistengiame vartotojui įbrukti to, ko jam nereikia, labiau linkstame prie informacijos skleidimo, pasidalijame žiniomis, patirtimi, kad klientas atsirinktų, ko tikrai jo odai ar plaukams, gerai savijautai reikia. Pastebime, kad Lietuvoje internetinė prekyba stipriai vystoma, tai yra patogus ir paprastas būdas įsigyti prekių, ypač jeigu jų nėra šalia gyvenamosios vietos“, – pasakoja natūralios produkcijos šalininkė. Šiandien bendrovė „Aiteda“ pelnytai gali didžiuotis ne tik požiūriu į verslą, bet ir finansiniais jauno verslo laimėjimais. Antraisiais veiklos metais pajamos padidėjo du kartus, 2012-aisiais, palyginti su 2011-aisiais, pajamos ūgtelėjo 20 procentų, tačiau per šiuos metus išaugo pelningumas, dvigubai padidėjo pelno marža. Apyvarta 2012 metais siekė 100 tūkst. litų. Daugelis jaunų žmonių nedrįsta pradėti nuosavo verslo dėl baimės susidurti su tam tikromis biurokratinėmis problemomis. A.Margelienė tikina, kad rasti pagalbą visuomet galima: „Pradžioje į kuriamą verslą įdėjome daug pastangų, daug širdies – tai mūsų sukurtas kūrinys, jis lyg vaikas, kuriuo nuolat reikia rūpintis, nuolat tobulinti ir jis nuolat reikalauja išlaidų. Žinoma, jaunai įmonei, kai viskas nauja, kuriama, sunku atlaikyti mokesčių naštą, rasti patikimų tiekėjų, sudominti klientus, išvystyti prekinį ženklą, didinti žinomumą. Mums visais klausimais padėjo Alytaus verslo konsultacinis centras, kitos verslo institucijos. Svarbiausia – kai tik reikia, kreiptis pagalbos, ir jos tikrai sulauksite!“ Jauni, entuziastingi, lankstūs naujiems iššūkiams ir pokyčiams, besivadovaujantys įmonės kredo – jeigu tiki tuo, ką darai, – tu viską gali. Tokiais save vadina „Aiteda“ ir jauno Alytaus verslininko nominaciją pelniusi A.Margelienė.

Alytaus miesto jaunąja metų verslininke paskelbta sėkmingai verslą plėtojanti bendrovės „Aiteda“ direktorė Akvilė Margelienė. Nuslūgus džiaugsmui ir euforijai gavus pirmąjį apdovanojimą, alytiškė pasakoja apie verslo pradžią ir jo filosofiją. Pirmas apdovanojimas Už sėkmingą verslo plėtrą, už tai, kad įmonės, kurioje dirba tik trys žmonės, apyvarta per 2012-uosius išaugo 20 procentų ir pasiekė 100 tūkst. litų, už paramą bendruomenei, kultūros renginiams – nuopelnai, už kuriuos apdovanota „Aiteda“ direktorė A.Margelienė. Ji tikina, kad šis apdovanojimas – itin didelis įvertinimas: „Tai paskata eiti pirmyn, tobulėti, siekti naujų užsibrėžtų tikslų. Toks apdovanojimas mums yra pirmasis, todėl toks reikšmingas jaunai įmonei. Džiaugiamės, kad buvome pastebėti, kad įvertinti mūsų darbo rezultatai, verslo idėja.“ Įmonė nuo pat gyvavimo pradžios verčiasi internetine prekyba. Šią atradę lietuviai savo gebėjimais parduoti internetu lenkia daugelį net ir ekonomiškai stipresnių šalių. Nenuostabu, jog Lietuvai dėl informacinių sistemų plėtojimo žadama šviesesnė ateitis. „Prekiaujame natūraliais, ekologiškais produktais: aliejais, moliais, sviestais, natūralia rankų darbo, lietuviška kosmetika, veido ir kūno priežiūros priemonėmis, sukurtomis tik iš gamtos išgautomis gėrybėmis. Kiekvieną dieną pasaulį atrandame vis gražesnį gamtos dovanų ir kvapų apsuptyje. Šį pasaulį norime atskleisti ir savo klientams“, – įmonės tikslus išduoda A.Margelienė. Viską, kuo prekiauja, išbando patys, todėl dabar jau nė dienos neįsivaizduoja be kokosų, levandų aliejų, taukmedžio sviesto, natūralaus muilo. Namai, sako Akvilė, būtinai turi kvepėti eterinių aliejų aromatais. Šeimos požiūris Prieš dešimt metų apie natūralią kosmetiką girdėdavome visai nedaug, o šiandien tai – veik kasdienybė. Žinoma, tų, kurie turi teigiamą požiūrį ir vertina sveiką gyvenimo būdą. Antai A.Margelienės šeima natūralią kosmetiką naudoja jau ilgai, o stipresnis domėjimasis, kuris vėliau peraugo į verslą, atsirado gimus vaikams. „Būtent jų jautrios odelės priežiūrai ieškojome visiškai natūralių produktų. Tuo metu informacijos buvo mažai, todėl auginant vaikus kilo idėja patiems prekiauti, išbandyti, atrinkti pačius geriausius produktus bei pasidalyti žiniomis, patirtimi su kitais. Prieš trejus metus kilusi mintis ir paskatino imtis natūralios kosmetikos verslo. Tuo metu turėjome vos metukų sulaukusią dukrytę, todėl imtis internetinės prekybos verslo mums pasirodė pati tinkamiausia išeitis. Taip ir atsirado tinklalapis www.naturela.lt“, – apie verslo pradžią užsimena jaunoji Alytaus verslininkė. Tiesa, Alytuje gimę ir užaugę šeimos verslą plėtojantys sutuoktiniai šiandien gyvena Kaune. „Taip lėmė likimas, bet Alytus mums labai svarbus“, – skuba patikinti Akvilė. Internetinė prekyba gali būti vykdoma iš bet kurio pasaulio kampelio, tereikia interneto. „Aitedos“ direktorė sako, kad tuo ir ypatingas elektroninis verslas – esi pasiekiamas bet kurioje šalies vietoje, o pašto bei kurjerių dėka produktai saugiai atkeliauja į bet kurį Lietuvos ar užsienio kampelį. Veiklą visoje Lietuvoje ir užsienyje plėtojantys sutuoktiniai neabejoja, kad jų sukurtas verslas yra hobis ir vienas didžiausių malonumų. „Natūralūs produktai mums itin savi ir artimi, jie sveiki, nuolat naudojami, be cheminių preparatų, todėl nedarantys žalos nei aplinkai, nei žmonėms. Esame sveiko gyvenimo būdo šalininkai, mylintys gamtą, negalime atsistebėti, kokių gėrybių glūdi žemės gelmėse, kokių ypatingų augalų auga mūsų žemėse ir kokių neapsakomų aromatų kupina mūsų gamta. Prekyba natūraliais ekologiškais produktais mums teikia didelį malonumą. Svarbiausia, kad klientai džiaugiasi atradę šiuos produktus, išsigydo net tokias sudėtingas odos problemas kaip dermatitas, žvynelinė. Mums tai ir yra svarbiausia – padėti ir suteikti maksimalią naudą klientui“, – tvirtina Akvilė. Netipiški verslininkai Save jaunieji verslininkai vadina netipiškais, jie ne tie, kurie vaikosi greito ir kuo didesnio pelno, jų tikslas – neprarasti žmogiškumo ir siekti, kad vykdoma veikla ir toliau būtų miela širdžiai. Paklausta, kokia buvo verslo pradžia, A.Margelienė atsako: „Veiklos pradžioje apimta didelio entuziazmo dirbdavau naktimis, savaitgaliais, kai tik ištaikydavau valandėlę laisvo laiko nuo vaikų priežiūros. Pradėjome vos nuo kelių produktų, o šiuo metu asortimentas stipriai išsiplėtęs (apie 350 produktų), klientų ratas didėja, mėnesio pajamos išaugo keletą kartų. Pačioje pradžioje nesiekėme greitų rezultatų, didelio pelno, tai, ką uždirbdavome, investuodavome į įmonės veiklą, auginome apyvartą ir po truputį siekėme savo tikslų.“ Prieš trejus metus pradėjus veikti internetinei parduotuvei tą pačią dieną gautas ir pirmasis užsakymas. Tai liudijo, kad jaunieji verslininkai priėmė teisingą sprendimą. „Natūralūs produktai yra išskirtiniai, didelėje kosmetikos rinkoje sunku atsilaikyti, tačiau jie turi didelį privalumą – esti visiškai natūralūs, nekenksmingi nei odai, nei plaukams, nes išgauti tik iš augalų žiedų, lapų, sėklų, vaisių. Nesistengiame vartotojui įbrukti to, ko jam nereikia, labiau linkstame prie informacijos skleidimo, pasidalijame žiniomis, patirtimi, kad klientas atsirinktų, ko tikrai jo odai ar plaukams, gerai savijautai reikia. Pastebime, kad Lietuvoje internetinė prekyba stipriai vystoma, tai yra patogus ir paprastas būdas įsigyti prekių, ypač jeigu jų nėra šalia gyvenamosios vietos“, – pasakoja natūralios produkcijos šalininkė. Šiandien bendrovė „Aiteda“ pelnytai gali didžiuotis ne tik požiūriu į verslą, bet ir finansiniais jauno verslo laimėjimais. Antraisiais veiklos metais pajamos padidėjo du kartus, 2012-aisiais, palyginti su 2011-aisiais, pajamos ūgtelėjo 20 procentų, tačiau per šiuos metus išaugo pelningumas, dvigubai padidėjo pelno marža. Apyvarta 2012 metais siekė 100 tūkst. litų. Daugelis jaunų žmonių nedrįsta pradėti nuosavo verslo dėl baimės susidurti su tam tikromis biurokratinėmis problemomis. A.Margelienė tikina, kad rasti pagalbą visuomet galima: „Pradžioje į kuriamą verslą įdėjome daug pastangų, daug širdies – tai mūsų sukurtas kūrinys, jis lyg vaikas, kuriuo nuolat reikia rūpintis, nuolat tobulinti ir jis nuolat reikalauja išlaidų. Žinoma, jaunai įmonei, kai viskas nauja, kuriama, sunku atlaikyti mokesčių naštą, rasti patikimų tiekėjų, sudominti klientus, išvystyti prekinį ženklą, didinti žinomumą. Mums visais klausimais padėjo Alytaus verslo konsultacinis centras, kitos verslo institucijos. Svarbiausia – kai tik reikia, kreiptis pagalbos, ir jos tikrai sulauksite!“ Jauni, entuziastingi, lankstūs naujiems iššūkiams ir pokyčiams, besivadovaujantys įmonės kredo – jeigu tiki tuo, ką darai, – tu viską gali. Tokiais save vadina „Aiteda“ ir jauno Alytaus verslininko nominaciją pelniusi A.Margelienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų