• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiandien nemaža dalis mūsų gyventojų stengiasi maitintis sveikiau nei anksčiau, tačiau 14 proc. lietuvių vis dar laikosi nuomonės, kad greitas maistas nėra kenksmingas. Šiuo metu kas penktas gyventojas nėra patenkintas savo svoriu ir nuolat imasi priemonių jį pakeisti. Moterys dažniau nei vyrai galvoja apie maisto kaloringumą ir maistingumą, yra pasiryžusios brangiau mokėti už natūralius produktus. Tai parodė visuomenės nuomonės tyrimas, kurį atliko didžiausia Lietuvoje rinkos tyrimų bendrovė TNS LT.

Šiandien nemaža dalis mūsų gyventojų stengiasi maitintis sveikiau nei anksčiau, tačiau 14 proc. lietuvių vis dar laikosi nuomonės, kad greitas maistas nėra kenksmingas. Šiuo metu kas penktas gyventojas nėra patenkintas savo svoriu ir nuolat imasi priemonių jį pakeisti. Moterys dažniau nei vyrai galvoja apie maisto kaloringumą ir maistingumą, yra pasiryžusios brangiau mokėti už natūralius produktus. Tai parodė visuomenės nuomonės tyrimas, kurį atliko didžiausia Lietuvoje rinkos tyrimų bendrovė TNS LT.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Paprastai moterys rūpinasi visos šeimos maitinimu, todėl natūralu, kad maisto klausimais jos domisi aktyviau, turi daugiau informacijos ir renkasi žymiai atidžiau. Kita vertus, tyrimas atskleidė, kad apskritai vis daugiau lietuvių tobulina savo mitybos įpročius – 40 proc. gyventojų teigia, kad maitinasi sveikiau nei anksčiau. O ir pripažįstančių, kad greitas maistas yra kenksmingas, mūsų šalyje yra palyginti daug – 64 proc. gyventojų“, – teigia TNS LT Media departamento projektų vadovė Justina Tauginienė.

REKLAMA

Kas ketvirtas arba 26 proc. Lietuvos gyventojų teigia, kad galvoja apie maisto, kurį valgo kaloringumą. Tarp moterų šis rodiklis didesnis ir siekia 32 proc., kuomet tarp vyrų jis sudaro 18 proc.

Daug rečiau mūsų šalies gyventojai tikrina produktų maistingumą. Maisto produktuose esantį baltymų, angliavandenių ar riebalų kiekį nuolat vertina 15 proc. šalies gyventojų. Tarp moterų ir vyrų šis rodiklis atitinkamai pasiskirsto po 19 ir 11 proc.

REKLAMA
REKLAMA

21 proc. mūsų šalies gyventojų teigia, kad nuolat bando sublogti. Moterys šioje kategorijoje ypač aktyvios – 30 proc. jų nuolat išbando lieknėjimo būdus, kuomet tam ryžtasi tik kas dešimtas (11 proc.) vyras. Tarp amžiaus grupių daugiausiai norinčių taip pakoreguoti savo figūros formas yra tarp 30-39 metų ir metų gyventojų. Kas dešimtas lietuvis visada ieško dietinių gėrimų ir maisto produktų.

64 proc. šalies gyventojų sutinka, kad greitas maistas yra kenksmingas, kuomet 14 proc. tam nepritaria. Jaunimas, t.y. 15-19 metų amžiaus gyventojai, yra „lojaliausi“ greito maisto atžvilgiu – daugiau nei penktadalis jaunuolių šios kategorijos maisto produktus laiko nekenksmingais sveikatai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tai, kad už natūralius maisto produktus verta mokėti didelę kainą, sutinka beveik kas antras arba 49 proc. lietuvių. Tarp moterų šis skaičius sudaro 52 proc., tarp vyrų – 46 proc. Iš ekologiškų prekių Lietuvoje populiariausi yra maisto produktai ir gėrimai bei asmens higienos priemonės. Atitinkamai jas renkasi 40 proc. ir 27 proc. gyventojų. 16 proc. apklaustųjų įsigyja ekologiškus rūbus, avalynę. 52 proc. lietuvių ekologiškų prekių neperka visai.

Tyrimas „TNS ATLAS“ buvo atliktas 2013 m. vasario-balandžio mėn. Jo metu tiesioginio interviu būdu apklausta 1856 gyventojų.

REKLAMA

Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ pavaldi komunikacijos paslaugų grupei WPP. Vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, grupė siekia teikti išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei ir būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų