REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasaulyje ne vienerius metus populiari praktika rinkti ir skelbti inovatyviausias, didžiausias ar

patraukliausias darbuotojams kompanijas, tuo metu Lietuvoje tokių tyrimų trūksta.

REKLAMA
REKLAMA

Pagal finansines ataskaitas lengva išrinkti pelningiausias kompanijas, nustatyti, kurios iš jų

sumoka daugiausiai mokesčių. Išrinkti geriausią darbdavį ir darbovietę sunkiau, nes čia jau tenka

pasikliauti subjektyviomis darbuotojų ir darbdavių apklausomis.

REKLAMA

Paranku pasitikrinti reputaciją ir kurti įvaizdį

Kaip teigė „OCV Consulting" vyr. konsultantė Almanta Jakštaitė Vinkuvienė, norint nustatyti

geriausią darbdavį Lietuvoje bus atliekamas naujas tyrimas. Jame bus panaudota pasaulyje

paplitusi metodologija, kuomet vertinami ne tik subjektyvūs organizacijų veiklos veiksniai (tokie

kaip darbuotojų savijauta, motyvacija) bet ir objektyvūs faktai, apimantys faktinę personalo

valdymo bei finansų informaciją.

REKLAMA
REKLAMA

„Tyrime gali dalyvauti organizacijos, kurios turi ne mažiau 50 darbuotojų, vietinėje rinkoje dirba

ne mažiau kaip dvejus metus ir yra užpildžiusios tris klausimynus“, - sakė A. J. Vinkuvienė.

Įmonės, dalyvaujančios tyrime, turi pildyti tris standartizuotus klausimynus internete nacionaline

kalba. Klausimynai išskirstyti į klausimus tik darbuotojams, tik vadovams bei tik personalo

specialistams.

A.Jakštaitės Vinkuvienės teigimu, naujame geriausių darbdavių tyrime Lietuvos organizacijos

(ne tik privačios, bet ir valstybinės) turėtų dalyvauti dėl galimybės nustatyti savo veiklos

silpnąsias puses, pasilyginti su kitais bei pakelti savo veiklos vertę bei įvaizdį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Organizacijoms tokio pobūdžio tyrimas (priklausomai nuo tyrimo rezultatų išsamumo) įkainotas

nuo 3,9 tūkst. litų iki 36 tūkst. litų (be PVM).

Toks tyrimas atliekamas daugiau kaip 150 pasaulio šalių.

Svarbu mokėti prisitaikyti prie aplinkos

Naujojo tyrimo pristatyme dalyvavęs konsultacijų bendrovės „AON Hewitt“ direktorius Rytų

Europai Edwardas Stanochas atkreipė dėmesį, kad pasaulyje vykdomi panašaus pobūdžio tyrimai

paprastai tariant pirmiausiai naudingi pačioms kompanijoms, siekiančioms pirmauti rinkoje ir

pritraukti geriausius talentus.

REKLAMA

Verslui labai sunku numatyti, kas bus artimiausioje ateityje, pastebėjo jis, todėl kompanijoms

nuolat reikia stebėti savo veiklos procesus ir siekti, kaip įmanoma labiau juos pritaikyti prie

kintančių aplinkybių.

„Verslo atmosfera primena rūką“, - juokaudamas sakė E. Stanochas. Kurti verslo strategijas,

apimančias daugiau kaip penkerių ar dešimties metų laikotarpį tampa nebeefektyvu. Jas reikia

keisti dvejų-trejų metų veiklos planais.

„Organizacijos šiais laikais turi būti kur kas labiau mokančios prisitaikyti prie aplinkos pokyčių

nei anksčau“, - sakė E. Stanochas.

REKLAMA

Jis išskyrė tris svarbiausius veiksnius, nuo kurių priklauso kompanijos sėkmė – tinkama verslo

strategija, vadovų lyderystės kokybė ir aukštas darbuotojų įsitraukimas į veiklos procesus.

„Aukščiausių kompanijų lyderiai dažnai tampa geriausiais darbdaviais. Aukščiausi lyderiai

dažnai pasiekia aukštesnius rezultatus nei vidutiniokai“, - konferencijoje kalbėjo jis.

Geriausios pasaulio kompanijos išsiskiria lyderystės menu

Anot E. Stanocho, geriausių kompanijų reitinguose karaliaujančios kompanijos pasižymi viena

nekintančia savybe – beveik visos jos kuria savo lyderius. Vadovų lyderystė yra kertinė šių

kompanijų strategija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Lyderiai nesėdi savo kabinetuose, jie stengiasi palaikyti artimą ryšį su savo darbuotojais“, -

sakė E. Stanochas pridurdamas, kad tokios kompanijos, kad ir ką bedarytų – visada matuoja savo

veiklos efektyvumą.

„Lyderio stiprumas tiesiogiai veikia darbuotojų įsitraukimą į darbovietės veiklą. Top

kompanijose nėra didelio skirtumo tarp darbuotojų ir lyderių įsitraukimo į veiklą. Tai gali reikšti,

kad jeigu kompanijos darbuotojai nėra įsitraukę, problema gali slypėti lyderio gebėjimuose“, -

pastebėjo E. Stanochas.

REKLAMA

„10 tūkst. dolerių gali kainuoti vienas į veiklą įsitraukęs darbuotojas. Įsivaizduokite, jeigu

darbuotojų yra labai daug, suma įspūdinga“, - atkreipė dėmesį jis.

Investavę į darbuotojus, galite sulaukti ženklios grąžos, neabejojo pranešėjas ir baigdamas savo

pristatymą dar kartą pridūrė, kaip kompanijoms yra svarbūs jų veiklos matavimo tyrimai, tarp

kurių neabejotinai svarbią vietą užima ir siekimas tapti geriausiu darbdaviu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų