REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dažnai norint gauti daugiau pelno, verslininkai yra linkę pakelti kainas, pastebi inc.com. Vis dėlto aukštesnės kainos gali padaryti daug žalos – galima prarasti klientus. Taigi naujienų portalas dalijasi patarimais, kaip tai padaryti jų neprarandant.

Dažnai norint gauti daugiau pelno, verslininkai yra linkę pakelti kainas, pastebi inc.com. Vis dėlto aukštesnės kainos gali padaryti daug žalos – galima prarasti klientus. Taigi naujienų portalas dalijasi patarimais, kaip tai padaryti jų neprarandant.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

Pakelkite kainas, siūlydami papildomas paslaugas

Jeigu jūs tiesiog pakelsite kainas už jūsų siūlomus produktus ar paslaugas, klientai į tai tikrai labai jautriai reaguos. Jūs juos galite net prarasti. Visiškai kitokios reakcijos iš jų galite tikėtis, jeigu pasiūlysite kažkokias papildomas, kad ir nedideles, paslaugas, už kiek didesnę kainą. Klientai nesijaus skriaudžiami, įsitikinęs inc.com.

REKLAMA

 

Paslaptis paprasta – prioritetą teikite jūsų skleidžiamoms įmonės vertybėms. Racionalus balansas tarp propoguojamų vertybių ir kainos padės pasiekti savų tikslų. Pastebima, kad nemažam skaičiui klientų propaguojamos įmonės vertybės yra ne mažiau svarbios.

 

Siūlykite skirtingas paslaugų apimtis

Jūs ne visada turite pakelti kainas, norėdami padidinti pelną. Štai, pavyzdžiui, jeigu dirbate paslaugų sektoriuje ir turite savo restoraną, galite kiek sumažinti porcijos turinį. Ir tai galioja ne tik paslaugų sektoriui. Svarbu atminti, kad klientai tikisi nuolaidų gaudami didesnės talpos produkto, pavyzdžiui, šampūno, pakuotę. O už mažesnį kiekį produkto yra linkę sumokėti proporcingai daugiau.

REKLAMA
REKLAMA

 

Siūlykite paslaugų komplektus

 

Klientai dažniausia galvoja, kad jie laimi, kuomet prekės ar paslaugos yra siūlomos kompleksiškai. Verslininkai netgi gali nesiūlyti parduoti tų savo prekių atskirai. Naujienų portalas siūlo tokią strategiją – siūlykite kompleksines paslaugų ar produktų kainas, tačiau tuo pačiu kiek pakelkite kai kurias pavienes kainas.

 

Siūlykite naujoves

Klientai jaučiasi ramesni, jeigu paslaugų tiekėjas garantuoja, kad jis įsigijęs prekę galės ją grąžinti per, tarkime, 48 valandas. Taip pat galite pritraukti daugiau klientų, siūlydami mažesnę kainą jei šie įsigis prekę per artimiausias 24 valandas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

Aiškinkite

Kartais nutinka taip, kad nėra jokios išeities – jūs privalote pakelti kainas. Tokiu atveju, jūs privalote paaiškinti kainų kilimo priežastis. Galite nesitikėti, kad jums paaiškinus priežastis klientai apsidžiaugs, bet supratingumo iš jų pusės tikrai sulauksite.

Jeigu manote, kad galite prarasti klientus pakėlę kainas, tuomet pagalvokite dar kartelį, kaip to išvengti. Naujienų portalas primena, kad galima permąstyti kaip sumažinti, pavyzdžiui, produkto gaminimo išlaidas. Taip pat dažnai daug lėšų skiriama inventoriaus išlaidoms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų