• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip iš Lietuvos ralio trasų nukeliauti iki pasaulio ralio čempionato etapų? Lietuvos ralio lenktynininkų ekipažas Justas ir Titas Simaškos tokį kelią rado ir pasiryžo juo nueiti žingsnis po žingsnio. „Ambicija didelė, konkurencija didžiulė, bet mintis apie realiai pasiekiamą pasaulio ralio „Junior WRC“ įskaitos laiptelį labai uždega“, - sako J.Simaška.
Sausio pradžioje pristatę naujausio modelio tarptautinės R2 klasės reikalavimus atitinkantį „Ford Fiesta R2T19“ ralio bolidą, dabar lenktynininkų ekipažas pagaliau sako galintys daugiau papasakoti ir apie sezono planus.
„Trys pirmieji mūsų metai ralyje nebuvo patys lengviausi, daug klydome, daug ir išmokome, tad atėjome prie klausimo – kas toliau? Toliau važiuoti Lietuvos čempionate savo malonumui ar bandyti siekti dar aukštesnio sportinio lygio?“, – sprendimo siekti „Junior WRC“ priežastis apibūdina lenktynininkai.

Kaip iš Lietuvos ralio trasų nukeliauti iki pasaulio ralio čempionato etapų? Lietuvos ralio lenktynininkų ekipažas Justas ir Titas Simaškos tokį kelią rado ir pasiryžo juo nueiti žingsnis po žingsnio. „Ambicija didelė, konkurencija didžiulė, bet mintis apie realiai pasiekiamą pasaulio ralio „Junior WRC“ įskaitos laiptelį labai uždega“, - sako J.Simaška.
Sausio pradžioje pristatę naujausio modelio tarptautinės R2 klasės reikalavimus atitinkantį „Ford Fiesta R2T19“ ralio bolidą, dabar lenktynininkų ekipažas pagaliau sako galintys daugiau papasakoti ir apie sezono planus.
„Trys pirmieji mūsų metai ralyje nebuvo patys lengviausi, daug klydome, daug ir išmokome, tad atėjome prie klausimo – kas toliau? Toliau važiuoti Lietuvos čempionate savo malonumui ar bandyti siekti dar aukštesnio sportinio lygio?“, – sprendimo siekti „Junior WRC“ priežastis apibūdina lenktynininkai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford Fiesta R5


„Junior WRC“ yra Pasaulio ralio čempionato (WRC) dalis, sukurta atsiskleisti jauniems talentams. Tarp šios įskaitos čempionų yra tokie vardai, kaip Sebastienas Loebas, Sebastienas Ogieras ir kitos šių dienų ralio žvaigždės.
Vis dėlto ne viskas taip paprasta – tiesiausias kelias iš Lietuvos į pasaulinį ralio lygį yra pergalė „Estonian Junior Challenge“ įskaitoje. Tai yra speciali Estijos ralio čempionato įskaita, skirta jauniems lenktynininkams, o jos čempionas gauna stipendiją, skirtą startuoti „Junior WRC“. Taigi komandos ambicija šiam sezonui – pabandyti užlipti ant „Estonian Junior Challenge“ nugalėtojų pakylos.
„Be to, ši speciali Estijos čempionato jaunimo įskaita yra remiama „M-Sport“ komandos, kuri kuria „Ford Fiesta“ ralio automobilius.  Tad ir šios įskaitos dalyviai važiuoja būtent su šios markės, o ne kuriuo kitu analogišku automobiliu“, - ir pagrindinę priežastį, kodėl būtent toks naujas ralio automobilis pasirinktas šiam sezonui, paaiškina J.Simaška.

REKLAMA

Ford Fiesta R5


Tuo tarpu kalbant apie konkretų startų planą aiškumo vis dar stinga. „Prioritetas šiais metais bus Estijos čempionatui, o Lietuvoje lenktyniausime pagal galimybes. Dar nėra iki galo aiški komandos partnerių sudėtis, tad tai lems ir kiek pavyks pasirodyti lietuviškose ralio trasose“, - sako lenktynininkai.
Apskritai šių metų ralio sezonas prasideda su netikėtumais – vienas po kito dėl taip ir neatėjusios žiemos atšaukti arba perkelti jau 3 žeminiai raliai Latvijoje ir Lietuvoje. „Žieminėse trasose tobulėjimas pats greičiausias, gaila kad tie raliai neįvyko. Todėl šį savaitgalį bandysime žiemą pavyti Suomijoje – dalyvausime Vaakuna ralyje, kur šiais metais atvažiuoja net 131 automobilis, o vien mūsų R2 klasėje bus dar 17 velniškai greitų konkurentų. Bus labai įdomu, tad ir naujienomis būtinai pasidalinsime!“, - pažadėjo „Simaska team by Euroracing“ komandos lenktynininkai.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų