• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tai - bene tiksliausias apibūdinimas Klaipėdos autobusų stotyje nesibaigiančios Valstybinės kelių transporto inspekcijos (VKTI) kovos su įstatymą pažeidinėjančiais vežėjais.

REKLAMA
REKLAMA

Ilgus metus besitęsianti kova, atrodo, greitai nesibaigs.

2006-ųjų balandį Klaipėdos Taryba nusprendė, kad užsakomuosius reisus vykdantiems vežėjams rinkti keleivius draudžiama teritorijoje aplink autobusų stotį iki šiaurinės ir rytinės Priestočio gatvės, iki rytinės S. Nėries gatvės ir iki pietinės Butkų Juzės gatvės ribų. Nepaisant to, prie autobusų stoties vežėjai toliau sėkmingai „medžioja“ keleivius.

REKLAMA

Inspekcijos darbuotojai nuolat apsilanko stotyje, išrašo vežėjams gana nedideles baudas ir tuo viskas baigiasi. Po kurio laiko - viskas iš naujo. Ir taip - metų metus. Šalia stoties stovinčių mikroautobusų vairuotojų pasiūlymai keleiviams greičiau, o kartais ir pigiau pasiekti kelionės tikslą jau tapo įprasta, keleiviai spjauna į įstatymą ir mielai renkasi maršrutinio autobuso alternatyvą.

REKLAMA
REKLAMA

Visus reikiamus leidimus ir licencijas turintys vežėjai inspektoriams neįtinka tik todėl, kad veikia nesilaikydami užsakomųjų reisų taisyklių.

„Vairuotojai keleivių grupes surenka čia pat, stotyje, nors turėtų sudaryti išankstinius sąrašus ir nurodyti kelionės tikslą. Sakyk jiems nesakęs, vairuotojai atkiša žmonių sąrašą. Išrašom jiems baudą, o po mėnesio - ir vėl tas pats. Kaip veža, taip veža“, - sako VKTI Klaipėdos regiono departamento direktorius Romas Valevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jis sutinka su tuo, jog nemažas sumas uždirbantys vežėjai naudojasi tuo, kad baudos už taisyklių pažeidimą yra gana nedidelės - Administracinių teisės pažeidimų kodeksas vairuotojui užtraukia 50-100, o įmonės savininkui - 150-300 litų dydžio baudas.

Pasak R. Valevičiaus, šiuo metu per mėnesį inspektoriai į stotį išsiruošia 4-5 kartus.

„Tai planiniai patikrinimai, kiekvieną dieną ten nepristovėsi. Dirba vos 15 žmonių, o inspekcija ir taip turi galybę funkcijų, daugiausiai laiko atima krovininių automobilių kontrolė, reikia tikrinti vairuotojų darbo režimą. Visur nesuspėsi“, - sakė jis.

Jo teigimu, skirti papildomų etatų inspekcija prašė jau ne vieną kartą.

„Praėjusiais metais jau pažadėta, kad ir naują būstinę turėsime, ir daugiau darbuotojų. Tačiau dabar sunkmetis, tad šiuos planus tenka atidėti“, - sakė ponas Romas.

Valdas Pryšmantas

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų