REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos bankas nepakankamai informuoja SNORO klientus apie tai, kas jų laukia ateityje ir ką jie turėtų daryti jau dabar, ir tai prisideda prie sumaišties visuomenėje, mano Seimo Pirmininkė Irena Degutienė.

REKLAMA
REKLAMA

„Manęs netenkina Lietuvos banko komunikacija. Taip negali būti. Vienas dalykas - tai, kas yra tiriama. To, ko dar negali pasakyti, tai ir nereikia pasakyti, bet žmonės turi žinoti apie savo galimybes, ir reikia pasakyti tiksliai, kada bus atnaujinta banko veikla, kada jie galės tuos indėlius pasiimti (...) Padėtį reikia skaidrinti, aiškinti, svarbiausia, kad žmonėms būtų suprantama ir aišku, kas jų laukia arba ką jie šiandien arba rytoj turi daryti. Toks nežinomumas arba informacijos stoka yra labai paprastas dalykas ir jį galima greitai išspręsti ir nebūtų tokios sumaišties ir panikos“ , - trečiadienį „Žinių radijui“ sakė I. Degutienė.

REKLAMA

Seimo Pirmininkė teigė, kad dabar jau aiškiai matoma, kad buvusio Lietuvos banko pirmininko vykdyta veikla buvo per daug liberali, reikėjo daugiau kontrolės. Pasak jos, ateityje Lietuvos banko turėtų būti stiprinama parlamentinė kontrolė, tai bus aptarta su Seimo Biudžeto ir finansų komitetu.

Su komitetu bus aptariamas ir Lietuvos banko įstatymo tobulinimas. Vis dėlto esminių pakeitimų, pasak I. Degutienės, tikėtis neverta, nes Lietuvos bankas yra Europos centrinio banko sistemos dalis, ir jis savo uždavinius vykdo remdamasis Europos centrinio banko gairėmis ir nurodymais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų