• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tarptautinė automobilių federacija (FIA) gali susidurti su nauju iššūkiu, kadangi kai kurios F-1 komandos siekia pasinaudoti spraga taisyklėse, rašo F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA

Trims variklių gamintojams taip ir nesusitarus dėl taisyklių pokyčių, kurie leistų motorus patobulinti sezono viduryje, ieškoma kitų būdų kaip sumažinti „Mercedes“ persvarą.

REKLAMA

Paskutiniame susirinkime, kuriame dalyvavo ir FIA atstovai, paaiškėjo, kad 2015 m. taisyklėse nėra nurodyta tiksli data, kada reikia homologuoti kitų metų motorus.

Nors visi trys gamintojai savo motorus turėtų homologuoti iki kitų metų sezono pradžios, kai kurių ekipų atstovai mano, kad pasinaudojus spraga taisyklėmis, atnaujintus motorus būtų galima homologuoti po kelių lenktynių.

Abu Dabyje vykusiame susirinkime apie spragą taisyklėse prakalbo „Ferrari“ technikos direktorius Jamesas Allisonas. Nors FIA atstovai ir sutinka, kad 2015 m. taisyklėse nėra nurodyta tiksli data, jų teigimu, techninis reglamentas puikiai apibrėžia ką galima ir ko negalima daryti.

REKLAMA
REKLAMA

F-1 Sporto taisyklių ketvirto priedėlio antroje dalyje teigiama, kad: „Gamintojas gali homologuoti tik vienos specifikacijos jėgainę.“. FIA atstovų teigimu, taisyklės draudžia sezono metu naudoti dvi skirtingas motorų specifikacijas, tad nukelti homologaciją vėliasniam laikui yra tiesiog neįmanoma. Tuo tarpu komandų atstovų teigimu, pirmose sezono lenktynėse būtų naudojamas praėjusių metų variklis, tuo tarpu 2015 m. motoras būtų homologuojamas vėliau.

„Nėra jokios tikslios datos, kada reikia homologuoti variklį. Taigi, teoriškai galima palaukti kelias lenktynes ir tik tada homolguoti motorą“, – teigė vienas iš F-1 specialistų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Pasinaudojus tokia spraga būtų galima išlošti daugiau variklio tobulinimui reikiamo laiko. Tačiau tuo pačiu tai reikštų, kad sezoną reiktų pradėti su lėtesniu 2014 m. motoru.“

FIA atstovai tikisi šį klausimą išspręsti iki pirmųjų 2015 m. sezono lenktynių.

Į F-1 sugrįžtančiai „Honda“ jau anksčiau buvo pranešta, kad ji savo naująjį V6 turbo variklį turi homologuoti iki 2015 m. vasario 28 dienos. Kiti gamintojai, pasinaudoję spraga taisyklėse, gali tai padaryti vėliau.

Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų