• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmąjį šių metų ketvirtį lengvojo komercinio transporto pardavimai Lietuvoje ūgtelėjo 12,6 proc. palyginus su atitinkamu 2013 m. laikotarpiu, iki 223 vienetų. Didžioji dalis – maždaug kas šeštas pirkėjas (17 proc.) – rinkosi „Fiat Ducato“ komercinį automobilį. Jų per sausį-kovą šalyje įregistruota 38 – penktadaliu daugiau nei pernai atitinkamą laikotarpį.

REKLAMA
REKLAMA

„Pirmuosius tris šių metų mėnesius jaučiamas pagyvėjimas naujo lengvojo komercinio transporto segmente – tą lemia optimistiškesni verslo lūkesčiai dėl šalies vidaus rinkos plėtros. Didžiausią įtaką sėkmingiems „Fiat Ducato“ pardavimams turėjo patraukli šio modelio kaina, kurią gamintojas, kylant pardavimų apimtims, dar sumažino. Be to, rinkoje „Fiat Ducato“ pripažįstamas kaip vienas patikimiausių lengvųjų komercinių automobilių, jam suteikiama 5 metų garantija, o esant reikalui, „Fiat“ išsiskiria plačiausiu Lietuvoje aptarnavimo tinklu. Todėl manome, kad ateinančius ketvirčius „Fiat Ducato“ išliks dominuojančiu lengvuoju komerciniu automobiliu“, – sakė oficialaus „Fiat“ importuotojo Baltijos šalyse, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.

REKLAMA

Tai, kad verslui rūpi kaina ir ekonomiškumas, rodo ir įmonių pasirenkamas lengvųjų komercinių automobilių variklių galingumas. Net du iš trijų „Fiat Ducato“ pirkėjų dažniausiai renkasi modelį su 2,3 litro darbinio tūrio 96 kilovatų (kWh) galios varikliu, o galingesni 2,3 l (109 kWh) ar 3,0 l (130 kWh) varikliai nėra tokie populiarūs. Sumažinti išlaidas degalams „Fiat Ducato“ pirkėjams padeda galingesniuose modeliuose papildomai užsakoma „Start&Stop“ technologija, kuri, automobiliui sustojus prie šviesoforo ar transporto spūstyje, automatiškai išjungia variklį ir įjungia jį tuomet, kai išminamas sankabos pedalas. Skaičiuojama, kad ši technologija leidžia degalų sąnaudas važiuojant mieste sumažinti net iki 15 procentų.

REKLAMA
REKLAMA

Vertinant pagal 2014 m. pirmojo ketvirčio pardavimų duomenis, spalvų mados lengvųjų komercinių automobilių klasėje nesikeičia – populiariausia tiek „Fiat Ducato“, tiek kitų lengvųjų komercinių automobilių spalva šiemet išliko balta – ją rinkosi 56 proc. automobilių pirkėjų. Kitas populiarias spalvas – pilką ir mėlyną – renkasi atitinkamai 16 proc. ir 7 proc. pirkėjų.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų