REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Formulės 1“ žurnalas Nyderlanduose pristatė tradicinį sezono nelaimėlių reitingą, kuriame čempionato dalyviai klasifikuojami pagal tai, kiek nuostolių pridarė komandai dėl savo avarijų ir kitų nelaimingų atsitikimų.

„Formulės 1“ žurnalas Nyderlanduose pristatė tradicinį sezono nelaimėlių reitingą, kuriame čempionato dalyviai klasifikuojami pagal tai, kiek nuostolių pridarė komandai dėl savo avarijų ir kitų nelaimingų atsitikimų.

REKLAMA

Žinoma, skelbiami duomenys yra neoficialūs. Apklausus kai kurių komandų vadovus, išsiaiškinta, kiek vidutiniškai kainuoja pakeisti kurią nors sulaužytą bolido dalį ir ta kaina buvo įskaičiuojama į bendrą sumą, neatsižvelgiant į tai, kad dėl specifinio bolido dizaino tiksli kaina gali šiek tiek skirtis.

Į šiurpiausią avariją šiemet pateko prancūzas Romainas Grosjeanas („Haas“), kuris tik per stebuklą liko gyvas lenktynėse Bahreine. Ši avarija gerokai patuštino „Haas“ komandos sąskaitą. Bolidas buvo kone visiškai sumaitotas, tad komandai teko pakloti 3,75 mln. eurų, kad bolidas būtų sutaisytas.

Skaičiuojama, kad per visą 2020 m. sezoną bolidų remontams komandos išleido 20,805 mln. eurų. Tai – gerokai mažesnė suma nei 2019 m. (34,11 mln. eurų). Tai iš dalies susiję ir su tuo, kad šiemet lenktynių buvo mažiau (17 prieš 21), tačiau, net ir padalinus sumą iš lenktynių skaičiaus, vidutinė suma remontui viename etape šiemet buvo mažesnė, nei pernai (1,2 mln. eurų prieš 1,6 mln. eurų).

REKLAMA
REKLAMA

„Haas“ šiemet buvo itin nesėkmingi – komanda išleido daugiausiai milijonų bolidų remontui, o per sezoną sukrapštė tik 3 taškus ir užėmė priešpaskutinę – 9-ą – vietą. Tuo tarpu „Mercedes“, priešingai, viskas sekėsi kone idealiai.

Komanda dominavo čempionate, o abiejų savo bolidų remontui per metus neišleido nė 1 mln. eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų