• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Drabužių pardavėjai sako: laikas, kai dėl kliento teko konkuruoti su prekybos centrais, turgumi ir net dėvėtų drabužių bendrovėmis, eina į pabaigą.Žmonės jau perka, ir ne vien per akcijas. Tiesa, artėjantis vasaros išpardavimas, anot kai kurių tinklų atstovų, šiemet bus kuklesnis nei ligšioliniai, praneša LTV „Panorama“.

REKLAMA
REKLAMA

Drabužių pardavėjai sako: dabar – jaunavedžių ir abiturientų metas, jie dažniausi klientai. Bet daugėja ir visų kitų.

REKLAMA

Sumuodamos pirmojo šių metų ketvirčio rezultatus, bendrovės džiūgauja: „Apranga“ skelbia gavusi daugiau nei 1 mln. litų pelno, apyvarta augo kone dešimtadaliu. Konkurentė Estijos bendrovė „Baltika“ turi 8 mln. litų nuostolį, bet grupei priklausanti „Baltika Lietuva“ fiksuoja 1 proc. apyvartos padidėjimą. 5 proc. apyvartos augimą sako turinti „Lėvuo“.

„Visiškai krizei tašką padėti mes gal nedrįstume. Bet situacija pasikeitė gerokai, tačiau yra vienas didelis „tačiau“: klientas taip greitai nepasikeičia ir jo atmintis taip greitai nepasikeičia. Darydami įvairiausius tyrimus matome, kad vis dėlto rinkoje dar vyksta ganėtinai didelė kainos medžioklė“, – kalbėjo įmonės „Baltika Lietuva“ direktorė Viktorija Krolytė.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau nepaisant to, kad žmonės tebeieško, kur pigiau, o iš didmiesčių Panevėžyje ir Šiauliuose esą dar tebelaimi turgūs. Jau akivaizdžiai matomas ir naujus, be nuolaidų ar akcijų drabužius perkančių žmonių srautas.

„Kai anksčiau būdavo, kad jokios prekės negali parduoti be nuolaidos, kokios nors dovanėlės ar akcijos, tai šiandieną jau matome tendenciją į kitą pusę. Žmonės naudojasi ta proga, kai jie gali rasti parduotuvėj pilną asortimentą prekių, pilną skalę spalvų, pilną skalę dydžių, pilną skalę modelių, ir tada žymiai lengvesnis pasirinkimas. Ir tikriausiai šiandien jie tą gali sau leisti“, – pastebėjo bendrovės „Lėvuo“ finansų direktorius Alvydas Morkvėnas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

O to nebuvo porą metų. Apyvartos per sunkmetį smuko dviženkliais skaičiais. Surengta rekordiškai daug pirkėjų pritraukimo kampanijų, investuota į aptarnavimą – jeigu pirkėjas atėjo, kad būtinai ką nors pirktų, uždaryta dalis parduotuvių, pakeista prekių asortimento struktūra.

„Prekių struktūroj atsirado žymiai daugiau pigesnių prekių, dėl to, žinoma, šiek tiek pigesnių prekių pasiūla išaugo. Mes anksčiau pardavinėjom brangesnes prekes, dabar pardavinėjam pigesnes. Nesakau, kad mes sumažinom antkainius ar mažinom kainas, bet tiesiog pakeitėm asortimento struktūrą, kuri labiau atitiko rinkos poreikius“, – aiškino „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.

REKLAMA

Drabužių pardavėjų teigimu, jeigu krizė būtų užsitęsusi dar dvejus–trejus metus, kelių mėgstamų prekių ženklų Lietuvoje neliktų.

Tiesa, gyventojų perkamajai galiai išliekant žemai, piginti drabužių verslininkai neketina. Sako, veikiau bus atvirkščiai rudenį, nes pasaulyje jau kurį laiką brangsta natūralių pluoštų žaliava – medvilnė, oda. Pigiau apsipirkti tradiciškai bus galima baigiantis vasaros sezonui, tačiau, prekybininkų teigimu, šiemetiniai išpardavimai nebus drastiški, nes bendrovės tiesiog neturi sukaupusios tokių gausių atsargų, kokios likdavo sočiais laikais.

Vadinamų auksinių 2008-ųjų lygį drabužių pardavėjai prognozuoja pasieksiantys 2013-aisiais.

Irma Janauskaitė, Zina Paškevičienė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų