REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Valstybinės tabako ir alkoholio kontrolės tarnybos (VTAKT) sprendimas uždrausti prekybą „Marlboro Classics“ drabužiais į Lietuvą prišaukė italų mados giganto „Valentino Fashion Group“ vadovus, rašo „Respublika“. Kol kas neatskleidžiama, kada į Vilnių atvyks aukšti Italijos firmos atstovai, tarp jų - ir „Marlboro Classics“ linijos vadovas. Jie esą viešės trumpai ir vargu ar norės bendrauti su žiniasklaida.

REKLAMA
REKLAMA

„Marlboro Classics“ rūbais prekiaujančios AB „Apranga“ generalinis direktorius Rimantas Perveneckas „Respublikai“ teigė, esą sprendimas dėl tolesnių veiksmų reaguojant į VTAKT verdiktą bus priimtas tik pasitarus su italais.

„Laukiame svečių iš „Valentino Fashion Group“ - atvažiuoja jų vadovai, susitiksime ir nuspręsime, ką daryti“, - sakė R.Perveneckas.  „Aprangos“ vadovas taip pat patvirtino, kad beprecedentis VTAKT sprendimas - vienintelė rūbų pasaulio gigantų vizito Lietuvoje priežastis.

REKLAMA

Tikslių italų kelionės detalių R.Perveneckas neatskleidė. Esą susitikimas vyks šią savaitę. Verslininkas „Respublikai“ yra sakęs, kad VTAKT sprendimo skundimas teismo keliu - ne vienintelis svarstomas variantas.

„Aprangos“ vadovo teigimu, vargu ar „Valentino Fashion Group“ atstovai sutiks bendrauti su žiniasklaida. R.Perveneckas taip pat užsiminė, kad „Marlboro Classics“ gamintojai „Respublikai“ simpatijomis veikiausiai netrykšta.

„Turėsiu atsiklausti, ar jie norės bendrauti su spauda. Bet labai abejoju, ar nors vienas užsienietis, esant ginčytinai situacijai, duos interviu. Tuo labiau (nenorės duoti interviu - aut. past.) leidiniui, kuris ir sukėlė tą triukšmą“, - aiškino pašnekovas.

Būtent po „Respublikos“ publikacijos apie „Marlboro Classics“ reklamą VTAKT ėmėsi tyrimo. Kiek netikėtai buvo nutarta, kad netiesioginė tabako reklama skleidžiama ne tik per, pvz., lauko stendus, bet ir per pačius rūbus.

REKLAMA
REKLAMA

Vadovaujantis Tabako kontrolės įstatymu, ne tabako gaminiai negali būti ženklinami tabako gaminių simbolika. Tuo tarpu

Kaip jau rašė „Respublika“, ant plauko kybo ir „Marlboro Classics“ likimas Prancūzijoje. Tačiau, R.Pervenecko teigimu, rodos, artėjama prie kompromiso tarp rūbų gamintojo ir tabako kontrolierių.

„Kiek turime informacijos, ten visiškai nėra ginčų dėl „Marlboro Classics“ naujo šrifto (jis į cigarečių logotipą nepanašus - aut.  past.). Bet yra ginčai dėl senojo. Kiek suprantu, „Valentino Fashion Group“ yra pateikusi pasiūlymą palikti teisę senais logotipais paženklintais rūbais prekiauti dar dvejus metus. Dėl naujo logotipo ginčų nėra. O mums VTAKT draudžia ir tą, ir tą“, - pasakojo R.Perveneckas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Cigaretėmis „Marlboro“ prekiaujama visose degalinėse, maisto prekių parduotuvėse, kioskuose. O drabužių linija parduodama keturiose ar penkiose Lietuvos parduotuvėse. Ar tai adekvatūs reiškiniai ir kas daro didesnę įtaką tabako vartojimui?“ - retoriškai klausė R.Perveneckas.

Pasak jo, nagrinėdama „Marlboro Classics“ klausimą VTAKT „rado formalumų“, kad neleistų svarstyme dalyvauti „Valentino Fashion Group“ atstovui.

Be VTAKT nemalonėn patekusių „Marlboro Classics“ rūbų, „Valentino Fashion Group“ valdo „Hugo Boss“, „Valentino“, „M Missoni“ ir „Lebole“ rūbų linijas.

Pastiprinimas. Rimanto Pervenecko vadovaujama „Apranga“ sieks anuliuoti draudimą prekiauti „Marlboro Classics“ drabužiais, padedama ir rūbų verslo giganto „Valentino Fashion Group“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų