Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Pritariu, kad ne pirkėjas turi rūpintis ir žiūrėti, kokios kokybės uoga yra dėžutėje. Tai prekybininkų reikalas, tam ir dirba darbuotojai, kad prižiūrėtų savo prekes.
Juk braškės būna permatomose dėžutėse dažniausiai. Kaip skubame visad kaltinti kitus, o savo atsakomybės nematome. Be to, nuneši ir grąžina pinigus, juoba čekiuką kaip matome turi. Nesupratau tikslo šito kreipimosi į žurnalistus. Apsiperku Iki parduotuvėje dažnai, Iki vaisių kokybė yra viena geriausių. Bet aišku gal atskira parduotuvė atskirai nelygu, dar nuo jos vadovo priklauso.
Iki pats blogiausią prduotuvė.
Iki labai giriasi, kad perrenka, kad viskas labai šviežia, deja, tikrai taip nėra. Puvėsių labai daug.
@Eglė Tai neperki ir nera problemos.o jai ka tai nueikit dirbti ir padarykit tvarka nerase komentaru
Dėl to neinu į Iki, labai prastos parduotuvės
Jūs užsukit į norfą,ten visai baisūs vaisiai ir daržovės.Iki ir maximoj dar normaliai,gal jums taip tik pasitaikė tokia dėžutė.
Oho, yra komentatorių kurie lapnoja supuvusius, sugedusius, apipelijusius produktus, skanaus gerbiamieji. Klausimas ar parduotuvė turi teisę prekiauti sugedusiais produktais ir dar už gan aukštas kainas? Po to žiūri avelės akimis atsiprašo ir pinigus grąžina, tuom ir baigiasi. O kiek pirkėjų kurie nesikreipia. Manyčiau reikėtų skirti tūkstantines baudas, gal produktai bus geresnės kokybės!
Čia dar gražios, būna baisesnių. Skanaus:D
Ale kiba aklas ir apgraibom pirko?.. Nors ne, jeigu apgraibom, būtų įkišęs ton košėn ranką...
Tap kitko sios fermentuotos braskes daug skanesnes ir sveikesne uz plastmasines.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų