• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Yra automobilių pasaulyje tokia liūdna sąvoka, kaip „badge engineering“. Jos esmė tokia, kad skirtingų markių automobiliai gali skirtis tik emblemomis ar dar kokiu mažmožiu. Prieš pusšimtį metelių europiečiai krizeno matydami amerikonų sugebėjimą pardavinėti tą patį automobilį su plebėjiško „Chevrolet“, prabangaus „Cadillac“ ir dar velnias žino kokiomis emblemomis. Tačiau XXI a., palaiminus pardavimų specialistams, ši maža suktybė išplito tarsi epidemija po visą pasaulį.

REKLAMA
REKLAMA

Prieš japonų porelės „Toyota GT86“ ir „Subaru BRZ“ debiutą atrodė, kad Tekančios Saulės šalies automobilių pardavimų galvos korporatyvinio sangulavimo faktą bandys užglaistyti bent rengdami savo kūdikius skirtingais drabužėliais – juk „Toyota“ svaičiojo apie „AE86“ prisikėlimą naujame kūne, o „Subaru“ ir taip yra „Subaru“. Tačiau viltys dužo kaip drebančių girtuoklio rankų nenulaikyta taurė – Tokijo automobilių parodoje debiutavusius automobilius iš toliau galima visai nesunkiai supainioti.

REKLAMA

Ir „Toyota“, ir „Subaru“ žmonės dabar vengia šnekėti šia tema. Nors viskas čia ir taip puikiausiai suprantama – gamybos kaštai, galutinė kaina, konkurencingumas. Tiesa, „Subaru“ mestelėjo atsiprašymą, nutaikytą į šios kompanijos automobilių gerbėjų širdis. Tiesiog dėl korporatyvinės garbės. Pasirodo, jau kitais metais, lenktynėms paruošti „BRZ GT300“ važiuos Japonijos „Super GT“ čempionate, „GT300“ klasėje. Čia kompaktiškas automobilis pakeis „Legacy STI B4“. Tarsi atsiprašydami savo gerbėjų už žemišką įprasto „BRZ“ debiutą, „Subaru“ žmonės susuko tikrai efektingą filmuką, kuriame „BRZ GT300“ puikuojasi pūstais sparnais ir šūkiu „Proud of Boxer“.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų