
„Jaguar“ ir „Subaru“ pasiekė geriausius testo rezultatus – jie buvo atitinkamai 11 ir 6 proc. mažesni už oficialiai paskelbtus degalų sąnaudų rodiklius. Didesnę ekonomiją tikrovėje nei bandymų stende pavyko įrodyti tik penkiems automobilių gamintojų ženklams. Dar dviejų markių automobilių degalų sąnaudos tiksliai atitiko NEDC normas. Visų kitų išbandytų markių automobilių rodikliai buvo ženkliai aukštesni. Nustatyti iki 14,4 proc. siekiantys neatitikimai.
Testas atliktas „Auto motor und sport“ įprastoje 275 km ilgio ekonomijos bandymų trasoje. Bandymų trasa driekiasi per užmiesčio kelius, greitkelius ir miesto gatves. Testas atliekamas stengiantis vairuoti ekonomiškai. Faktinės automobilių degalų sąnaudos išmatuotos žurnalo ekspertų „rankomis“. Per paskutiniuosius dvejus metus šiuo testu nustatyti 600 naujų automobilių kuro sąnaudų rodikliai.


