Dainos Bilevičiūtės atostogos Maldyvuose (nuotr. asm. archyvo)

Prieš dvi savaites atlikėja, vokalo mokytoja Daina Bilevičiūtė (59 m.) išvyko atostogauti į saulėtuosius ir egzotiškuosius Maldyvus. Nors kelionė paliko didžiulius įspūdžius, moteris pirmosiomis kelionės dienomis susidūrė ir su rimtais nemalonumais, kurie vos jai nekainavo gyvybės.

Apie kelionę su malonumu papasakojusi D. Bilevičiūtė tikino, kad pirmiausia į Maldyvus traukė ne pasimėgauti šiltu vandeniu ir salos egzotika, bet su tikslu sudalyvauti tarptautiniame dainų konkurse.

Visgi Lenkijos konkurse su kitais mokiniais iškovota galimybė tapti konkurso komisijos nariais greitai subliūško. Atvykus į šalies oro uostą, moterį pasitiko nemaloni žinia, kad konkursas buvo atšauktas. Tad kelionę teko planuoti iš naujo.

„Keliavome 5-iese, bet į Maldyvus ruošiausi ne su intencija pailsėti. Ten turėjo įvykti tarptautinis konkursas „Paradise“, bet organizatorius susirgo ir pakliuvo į ligoninę. Taip gavosi, kad reikėjo persiorientuoti į atostogų režimą.

Reikėjo greitai persiorientuoti ir keltis į visai kitą salą. Sukomės patys, o ką daryti. Be viskas praėjo labai gerai – gamta, oras tiesiog užbūrė ir atpirko visus nemalonumus.

Tokia kelionė negali nepatikti – buvo labai spalvinga, egzotiška. Šalis tikrai neeilinė ir labai įspūdinga, ten daug salų, vandens“, – sakė moteris.

Vyksta ir neieškantys romantikos

Ne paslaptis, kad Maldyvai – labai populiari kryptis jaunavedžių poroms ir žmonėms, ieškantiems romantiško žemės kampelio. Visgi Daina neslėpė, kad ir toje šalyje galima surasti vietą, kurioje galėtų paatostogauti ir romantikos neieškantys žmonės.

„Buvome labai maloniai nustebinti, nes apsistojome saloje, kuri arčiausiai koralinio rifo. Ten vanduo toks skaidrus, kad net nebūtina nardyti, nes ir taip viskas matosi. Ten labai daug šeimų, keliaujančių su žindomais kūdikiais.

Sala laukinio tipo, gyvenome viename iš seniausių viešbučių, kuris mums pasirodė kaimo stiliaus – aplink palmės, bananai, kokosai. Bet viskas viduje modernu“, – sako Daina.

„Romantikos toje saloje nelabai jautėme... Gyvenimas ten virte virė, pilna žmonių, šalia ir vietiniai gyventojai, pavažinėjau ir aš su mopedu, kaip kad Maldyvų moterys daro.

Į Maldyvus tikrai gali važiuoti atostogauti ir šeimos, ne vien tik romantikos beieškančios porelės. Ten vanduo, oras visada šiltas, vaisių daug, atrakcijų vaikams pilna – jie bet kada gali eiti nardyti, stebėti žuvytes“, – tikino pašnekovė.

Nors egzotinėje saloje pilna mums neįprastų gyvių, moteris sakė buvusi nustebinta vietinių užtikrintumu, kad visi turistai čia saugūs.

„Egzotinius gyvūnus matėme tik vandenyje. Žmonės dažnai sakydavo, kad čia vandenyje tik gerieji rykliai nardo. Bet kad ir koks tai būtų ryklys, jis vis vien yra ryklys. Visgi negirdėjome, kad būtų ten kažkokių nelaimių, – neslėpė ji. – Taip pat buvo labai neįprasta, kad vanduo ten toks pat skaidrus kaip ir iš krano, juokavome, kad ten kalkių pripilta.“

Gyvybei pavojinga situacija

Visgi atostogos saulėtuosiuose Maldyvuose neapsiėjo be nemalonumų. Dar pirmomis kelionės dienomis atlikėja, įlipusi į vandenį, susidūrė su pavojinga situacija.

„Su tapkutėmis bridau į vandenį, jis buvo toks ramus, kad nusprendžiau pagaudyti bangą. Paslydau ant koralo, apgaulingai didelė banga mane nubloškė, niekaip negalėjau iškilti į paviršių. Mano chebra ant kranto galvojo, kad aš ten taip gerai plaukiu ir net nardau.

Gerai, kad šalia buvo su manimi keliavusios merginos tėtis – jis, supratęs, kad aš skęstu, priplaukė, ir mane ištraukė. Kitaip būtų nekaip pasibaigusi situacija“, – dalinosi ji.

Pavojinga situacija Dainą išmušė iš vėžių – dėl jos nusilpo organizmas, o į vandenį jį galėjo grįžti ne iškart.

„Paskui teko valytis organizmą, vėmiau, nes buvau nemažai vandens prigėrus. Bet turbūt angelas pasakė, kad dar privalau būti šiame pasaulyje, nes buvau truputį į kitą pusę nuėjus. Su vandeniu ten niekaip nepajuokausi“, – tikino pašnekovė.

Nors tai buvo pirmoji atlikėjos kelionė į Maldyvus, ji tikina šiuo metu negalvojanti ten grįžti.

„Buvo per daug ekstrymo. Tie koralai, žuvys matėsi per itin skaidrų vandenį, nereikėjo net nerti. Įspūdingas ten vandens pasaulis, bet čia reikia būti vandens mėgėjais. Poilsiauti į šias salas siūlyčiau vykti tiems, kurie labai mėgsta nardyti ir tyrinėti vandenį. Aš esu labiau sausumos gyventoja. Aišku, maudytis labai mėgstu, bet nesu vandens sporto ekstremalė.

Pamačiau, kiekvienam ten rekomenduoju pabūti. Iš tiesų visose nuotraukose matomos spalvos tokios įspūdingos ir yra – kartais sunku patikėti, kad gali būti taip gražu“, – reginiais dalijosi D. Bilevičiūtė.

Kiek galima rasyti apie ta pamaiva, atsirado zvaigzde
norėjosi mandrai atostogaut,o gavosi kaip visad
upes krantu bega karve,sutinka zmogu ir klausia-sakyk,kuris cia krantas,zmogus sako o kurio tau reikia,karve atsako-ai,man tas pats,as vistiek isprotejus