REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Verslo rizikos valdymo bendrovės „Coface“ grupė pristato „TopLiner“ – papildomą standartinio kredito draudimo apsaugą, kurią laipsniškai taikė standartinėse „Globalliance“ sutartyse, jei pirminė garantija neatitiko reikalavimų arba buvo atšaukta.

Verslo rizikos valdymo bendrovės „Coface“ grupė pristato „TopLiner“ – papildomą standartinio kredito draudimo apsaugą, kurią laipsniškai taikė standartinėse „Globalliance“ sutartyse, jei pirminė garantija neatitiko reikalavimų arba buvo atšaukta.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tai lankstus, aiškus ir greitas būdas spręsti klientų rizikos draudimo problemas pasiliekant prie vienos pagrindinės sutarties. Pasitelkusios „TopLiner“ koncepciją, kuri nepriklauso nuo tradicinio rizikos vertinimo ir yra paremta kaina, suderinta su rizika, draudėjai galės rasti objektyvų sprendimą, prisiimant riziką.

REKLAMA

„TopLiner“ – mūsų patirties, įgytos finansų nuosmukio laikotarpiu, rezultatas. Ši kredito draudimo garantija – dalis mūsų siekio paremti komercinę plėtrą tų bendrovių, kurios ieško geresnės apsaugos nuo klientų uždelstų mokėjimų, nesvarbu, ar tikslingai, ar atsitiktinai. Nauda, kurią teikiame savo klientams visame pasaulyje, visiškai pateisina posakį: „Geresnė strategija – didesnis pelnas“, – teigia „Coface Lietuva“ Rinkodaros ir pardavimų departamento direktorius Mantvydas Štareika.

REKLAMA
REKLAMA

„TopLiner“ – neatšaukiama papildoma „Globalliance“ sutarties garantija, už kurią klientas turės mokėti tik tada, kai išties ja naudosis; ir be jokio pradinio mokesčio. Ją galima užsisakyti tik internetu. Atsižvelgiant į parametrus, kuriuos klientas gali keisti, jam iš karto bus pateikiamas atsakymas ir tikslios kainos. Be to, apsaugos galiojimas nėra automatiškai atnaujinamas, o klientams nereikės papildomai mokėti už atliekamą analizę ar limito keitimą.

„Vis daugiau bendrovių šiandien teigia, kad jos norėtų būti apmokestinamos pagal rizikos kokybę. Toks požiūris atspindi didėjantį klientų sąmoningumą vertinant rizikos intensyvumą ir didesnį lankstumo poreikį šioje nestabilioje ekonominėje aplinkoje. Visose rinkose pristatydami „TopLiner“ produktą siekiame dar labiau prisitaikyti prie klientų poreikių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sunkmečiu matėme, jog daugelis mūsų klientų pajuto kreditų draudimo teikiamą naudą, gaudami istoriškai dideles draudimo išmokas. Tačiau draudėjai taip pat pamatė, jog draudikai priima greitus sprendimus, paremtus objektyviai pasikeitus rizikos aplinkybėms, siekdami sumažinti klientų bei savo prisiimtą riziką. Nepaisant to, net ir nesuteikiant reikiamos draudimo apsaugos, draudėjai yra priversti vykdyti prekybą su pirkėjais prisiimdami riziką patys“, – sako Mantvydas Štareika.

Pasak jo, kai kuriose pasaulio valstybėse, taip pat ir Lietuvoje, kredito limitų nesuteikiamumą mėgino kompensuoti valstybinės institucijos. Tačiau praktika parodė, jog šioms priemonėms trūko lankstumo, paprastumo bei prieinamumo. „Taigi perimame užduotį iš kurto valstybinio mechanizmo ir patys suteikiame galimybę savo klientams įsigyti papildomą draudimo garantiją“.

REKLAMA

Nuo šiol kiekvienas „Coface“ klientas galės pats nuspręsti, kada ir kiek kredito limito jam reikia bei kiek jis yra pasirengęs už tokią garantiją sumokėti, t. y. „TopLiner“ suteiks įmonėms galimybę prisiimti papildomą riziką tikruoju laiku. Pritaikyta kaina traktuojama kaip rizikos vertinimo indeksas. Norėdamas priimti tinkamą sprendimą, klientas gali palyginti rizikos kainą ir grynojo pelno maržą. Pats klientas nustato draudimo sumą (nuo 5000 iki 5 mln. eurų) ir trukmę (nuo 30 iki 90 dienų).

„Sprendimai priimami mūsų internetinėje sistemoje akimirksniu, taigi gali tapti dideliu konkurenciniu pranašumu prieš kitus rinkos dalyvius. Tokio kredito limito draudikas negalės atšaukti numatytą laikotarpį (išskyrus nemokumo atvejus), tai leis klientams tinkamai planuoti pardavimus bei prekybą su pirkėjais“, – tvirtina Štareika.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų