• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šeštadienį Anykščių kartodrome prasideda Lietuvos kartingo čempionatas, kuriame sunkiausia užduotis apginti titulus teks praėjusių metų Lietuvos kartingo čempionui Pauliui Paškevičiui ir „Paske Racing“ komandai. Sportininkai pripažįsta, kad varžovų bijo visada, tačiau tai tik priverčia juos ieškoti dar daugiau greičio.
Visi nori aplenkti
„Visada atsiranda su kuo kovoti trasoje, kartingas augina labai greitus jaunuolius. Ir iš tiesų, kiekvienais metais atsiranda sakančių, kad atėjo laikas kam norma mane aplenkti, ir iš tiesų varžovai labai stipriai lipa ant kulnų, jaunimas stengiasi, nori būti lyderiais. Ir jie mane motyvuoja neužmigti ant laurų, stiebtis toliau, nes lyderiui visada sunkiau: jei nesitreniruosi, tave labai greitai aplenks“, - kalbėjo 6 kartus Lietuvos kartingo čempionas Paulius Paškevičius.
Pernai labai rimtas pretenzijas į šį titulą parodė Pauliaus komandos draugas Evaldas Dzialtuvas, su kuriuo jie tapo Lietuvos čempionais komandinėje įskaitoje, į galingiausią KZ2 techniką persėdęs Justas Jonušis ir Džiugas Tovilavičius. Kartingo trasose ši ketveriukė vienas nuo kito važiuoja tik per plauko storį, tad „Paske Racing“ atstovai sako negalintys sau leisti užmigti ant laurų ir besitreniruojantys kiekvieną savaitgalį nuo pat pavasario pradžios, kai tik sniegas nuo asfalto nutirpo.

Šeštadienį Anykščių kartodrome prasideda Lietuvos kartingo čempionatas, kuriame sunkiausia užduotis apginti titulus teks praėjusių metų Lietuvos kartingo čempionui Pauliui Paškevičiui ir „Paske Racing“ komandai. Sportininkai pripažįsta, kad varžovų bijo visada, tačiau tai tik priverčia juos ieškoti dar daugiau greičio.
Visi nori aplenkti
„Visada atsiranda su kuo kovoti trasoje, kartingas augina labai greitus jaunuolius. Ir iš tiesų, kiekvienais metais atsiranda sakančių, kad atėjo laikas kam norma mane aplenkti, ir iš tiesų varžovai labai stipriai lipa ant kulnų, jaunimas stengiasi, nori būti lyderiais. Ir jie mane motyvuoja neužmigti ant laurų, stiebtis toliau, nes lyderiui visada sunkiau: jei nesitreniruosi, tave labai greitai aplenks“, - kalbėjo 6 kartus Lietuvos kartingo čempionas Paulius Paškevičius.
Pernai labai rimtas pretenzijas į šį titulą parodė Pauliaus komandos draugas Evaldas Dzialtuvas, su kuriuo jie tapo Lietuvos čempionais komandinėje įskaitoje, į galingiausią KZ2 techniką persėdęs Justas Jonušis ir Džiugas Tovilavičius. Kartingo trasose ši ketveriukė vienas nuo kito važiuoja tik per plauko storį, tad „Paske Racing“ atstovai sako negalintys sau leisti užmigti ant laurų ir besitreniruojantys kiekvieną savaitgalį nuo pat pavasario pradžios, kai tik sniegas nuo asfalto nutirpo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Evaldas Dzialtuvas (2)


Treniruojasi koviniu režimu
„Vienas rimčiausių mano varžovų – komandos draugas Evaldas. Kartu su juo treniruojamės, važiuojame beveik identišku tempu ir tai padeda daug stipriau tobulėti, nes net ir treniruotėse turiu su ko kovoti, ten mes lekiame maksimaliu tempu. Telemetrijos duomenys vėliau leidžia pamatyti kurioje sekcijoje, kuriame posūkyje kiekvienas iš mūsų yra greitesnis, ir taip koreguojame savo trajektorijas, stabdymo taškus“, - aiškino P. Paškevičius.
„Šį sezoną orientuosiuosi tik į aukščiausiąjį laiptelį. Paskutiniai du metai aukščiausioje KZ2 klasėje parodė, kad turiu tam reikiamą greitį, tik galbūt pritrūkdavo gerų taktinių sprendimų arba šiek tiek sėkmės. Visus paskutinius savaitgalius praleidau trasoje, iki visą žiemą – sporto salėje ugdžiau specialiai kartingų sportui reikalingus raumenis, ištvermę, tad ruošiausi tik vienam – čempiono titului“, - tikslą įvardijo Pauliaus komandos draugas Evaldas Dzialtuvas.

REKLAMA

IMG_6941


Svarbiausias - vairuotojas
Šį sezoną „Paske Racing“ sės ant naujų „Gold“ gokartų rėmų. Sportininkai tikisi, kad nauja technika leis važiuoti šiek tiek greičiau. Vis tik metalas ilgainiui pavargsta ir praranda spyruokliavimo savybes. Vis tik kartinge, kur technika maksimaliai suvienodinta, pagrindinį vaidmenį atlieka vairuotojas.
„Jeigu nesugebi vairuoti, tai gokartui galima daryti begalę pakeitimų, galima bet kaip koreguoti nustatymus, bet jie nepadės. Pirmiausia turi dirbti vairuotojas, o tik tada jau prie sportininko vairavimo stiliaus priderinami važiuoklės ir variklio nustatymai“, - paaiškino lenktynininkas.
2018 metų pabaigoje „Paske Racing“ tikisi susirinkti dar daugiau čempionų titulų nei pernai: 10-mečiui Edgarui Kelmui keliami aukščiausi tikslai „Mini“ klasėje, Gyčiui Melzbakui teks apginti „KZ2 masters“ įskaitos čempiono titulą. Žiūrėdami į ateitį, 2019 metus lenktynininkai kelia sau dar didesnes ambicijas: dėl podiumų bus pasiruošę kovoti ir šių metų komandos naujokai: su KZ2 technika startuosiantis 15-metis Vilius Kibildis ir mažiausiais gokartai pirmą kartą važiuosiantys Matas ir Markas.
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų