• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors naujasis BMW i8 technologiškai yra pažangiausias gamintojo automobilis, aprūpintas efektyvia ir modernia hibridine jėgaine, „BMW“ automobiliams nebūdinga strūktūra tačiau jis surenkamas tokioje pačioje gamykloje kaip ir 3 serijos sedanas.
Vis dėlto, skirtumai atsiranda, kai kalba prasideda apie įvairių komponentų tiekėjus. Pavyzdžiui, įvairias detales iš anglies pluošto tiekia ne viena, bet trys kompanijos. Viena iš jų yra įsikūrusi Jungtinėse Amerikos Valstijose.
Visos automobilio kėbulo detalės yra pagamintos termoplastiko. Specialiai šiam modeliui gaminamos detalės atkeliauja iš BMW gamyklos Landshuto mieste.
Iš šios medžiagos pagamintos detalės yra ne tik lengvesnės, lengviau remontuojamos, bet ir atsparios korozijai. Žvelgiant iš aplinkosaugininko pusės, tokių detalių pagaminimas teršia mažiau aplinką.
Visi hibridinio automobilio važiuoklės elementai yra pagaminti iš aliuminio. Pasak kompanijos atstovų, norint išgauti tinkamos formos komponentą robotai atlieka net 800 siūlių.
Daugiau kaip 400.000 litų kainuojantis automobilis turi 1.5 litro, trijų cilindrų benzininį agregatą ir elektrinį motorą. Bendra šių jėgainių galia siekia net 362 AG ir 570 NM. Benzininis agregatas atsakingas už 231 arklio galią ir 320 NM sukimo momentą, kai tuo tarpu elektrinis motoriukas išvysto 131 arklio galią ir 250 NM sukimo momentą.
Dėka elektrinio motoro, automobilis vidutiniškai šimtui kilometrų suvartos tik 2.5 litro degalų. Jeigu nuspręsite naudoti tik elektrinį varikliuką, automobilis galės nuvažiuoti maždaug 35 kilometrus nenaudodamas vidaus degimo variklio.
Hibridinis „BMW i8“ gali iki 100 km/val. įsibėgėti per 4.4 sekundės ir pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį.
Galerija : 

VIDEO


Nors naujasis BMW i8 technologiškai yra pažangiausias gamintojo automobilis, aprūpintas efektyvia ir modernia hibridine jėgaine, „BMW“ automobiliams nebūdinga strūktūra tačiau jis surenkamas tokioje pačioje gamykloje kaip ir 3 serijos sedanas.
Vis dėlto, skirtumai atsiranda, kai kalba prasideda apie įvairių komponentų tiekėjus. Pavyzdžiui, įvairias detales iš anglies pluošto tiekia ne viena, bet trys kompanijos. Viena iš jų yra įsikūrusi Jungtinėse Amerikos Valstijose.
Visos automobilio kėbulo detalės yra pagamintos termoplastiko. Specialiai šiam modeliui gaminamos detalės atkeliauja iš BMW gamyklos Landshuto mieste.
Iš šios medžiagos pagamintos detalės yra ne tik lengvesnės, lengviau remontuojamos, bet ir atsparios korozijai. Žvelgiant iš aplinkosaugininko pusės, tokių detalių pagaminimas teršia mažiau aplinką.
Visi hibridinio automobilio važiuoklės elementai yra pagaminti iš aliuminio. Pasak kompanijos atstovų, norint išgauti tinkamos formos komponentą robotai atlieka net 800 siūlių.
Daugiau kaip 400.000 litų kainuojantis automobilis turi 1.5 litro, trijų cilindrų benzininį agregatą ir elektrinį motorą. Bendra šių jėgainių galia siekia net 362 AG ir 570 NM. Benzininis agregatas atsakingas už 231 arklio galią ir 320 NM sukimo momentą, kai tuo tarpu elektrinis motoriukas išvysto 131 arklio galią ir 250 NM sukimo momentą.
Dėka elektrinio motoro, automobilis vidutiniškai šimtui kilometrų suvartos tik 2.5 litro degalų. Jeigu nuspręsite naudoti tik elektrinį varikliuką, automobilis galės nuvažiuoti maždaug 35 kilometrus nenaudodamas vidaus degimo variklio.
Hibridinis „BMW i8“ gali iki 100 km/val. įsibėgėti per 4.4 sekundės ir pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį.
Galerija : 

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų