Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jau šių metų vasarą, BMW į penktos serijos modelį pradės montuoti visiškai naują keturių cilindrų dyzelinį agregatą, kuris priklausomai nuo versijos išvystys 150 arba 190 arklio galių. Palyginus su senesniais motorais, naujieji turi maždaug 10 arklio galių daugiau.
Pasak kompanijos atstovų, naujieji motorai turi iš aliuminio pagamintą karterį, kompiuterio valdomą alyvos siurblį, efektyvesnę turbinų įpūtimo sistemą su kintama įsiurbimo geometrija ir elektromagentinius purkštukus.
Pati silpniausia versija išvystanti 150 arklio galių, penktos serijos sedaną iki 100 km/val. privers įsibėgėti per 9.5 sekundės, o vidutinės kuro sąnaudos sieks tik 4.3 litro šimtui kilometrų.
Galingesnė, 190 arklio galių turinti jėgainė taip pat turi 400 NM sukimo momentą, kuris padės šiam modeliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 7.9 sekundės. Vidutinės kuro sąnaudos sieks tik 4.5 litro šimtui kilometrų. Jeigu pasirinksite modelį su keturių varomųjų ratų pavara, vidutinės kuro sąnaudos išaugs iki 5.1 litro.
Jau šių metų vasarą, BMW į penktos serijos modelį pradės montuoti visiškai naują keturių cilindrų dyzelinį agregatą, kuris priklausomai nuo versijos išvystys 150 arba 190 arklio galių. Palyginus su senesniais motorais, naujieji turi maždaug 10 arklio galių daugiau.
Pasak kompanijos atstovų, naujieji motorai turi iš aliuminio pagamintą karterį, kompiuterio valdomą alyvos siurblį, efektyvesnę turbinų įpūtimo sistemą su kintama įsiurbimo geometrija ir elektromagentinius purkštukus.
Pati silpniausia versija išvystanti 150 arklio galių, penktos serijos sedaną iki 100 km/val. privers įsibėgėti per 9.5 sekundės, o vidutinės kuro sąnaudos sieks tik 4.3 litro šimtui kilometrų.
Galingesnė, 190 arklio galių turinti jėgainė taip pat turi 400 NM sukimo momentą, kuris padės šiam modeliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 7.9 sekundės. Vidutinės kuro sąnaudos sieks tik 4.5 litro šimtui kilometrų. Jeigu pasirinksite modelį su keturių varomųjų ratų pavara, vidutinės kuro sąnaudos išaugs iki 5.1 litro.