REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugiau negu prieš 30 metų Billas Gatesas, žinomas kaip programuotojas, verslininkas, „Microsoft“ korporacijos, vienos iš labiausiai pasaulyje pirmaujančių programinės įrangos kūrimo kompanijų, valdybos pirmininkas, vyriausiasis programų kūrimo inžinierius, filantropas, pradėjo suktis programinės įrangos pramonės versle. Jis iki šiol sėkmingai laiko kompanijos vairą savo rankose.

REKLAMA
REKLAMA

Ne paslaptis, kad karjeros aukštumas Billas pasiekė toli gražu ne iškart, viskas prasidėjo nuo paprasčiausių studijų universitete (kaip ir daugeliui šių dienių jaunuolių). Todėl vyras mielai sutiko pasidalinti patarimais, kaip pradėti asmeninę verslo karjerą ir prodyktyviai ją tęsti ilgą laiką.

REKLAMA

1. Genialiausios idėjos ateina netikėtai, iš bet kur. Nors daugelis mano, jog žymiojoje „Microsoft“ kampanijoje nepakartojamos idėjos gimsta lengvai ir greitai – jie smarkiai klysta. B. Gatesas teigia, kad įstabiausi sumanymai į jų kampaniją persismelkia efeltyvių lyderių dėka, o ne bandant monopolizuoti minčių procesą.

2. Svarbiausia – asmeniniai gebėjimai ir savybės, padėsiančios lengviau užsikabinti pradedant naują projektą. Norint tapti geru programuotoju, pirmiausia vertėtų susipažinti su kitų parašytomis programomis, kurios leis labiau įsigilinti į norimą sritį, o tada jau bandyti kurti savo produktą.

REKLAMA
REKLAMA

Nesenai kalbintas Mark Suster verslą studijuojantiems savo studentams patarė: svarbiausia įvaldyti du įgūdžius – pardavimo ir kodavimo. Anot vyro, net jei verslininkas ir netampa meistru kūrėju, jis vis viena geba gerai suprasti programinės įrangos kūrimo procesą ir subtilybes, o tai – puiki pradžia kūrėjo gyslelę turinčioms ir apie naujos idėjos startavimą galvojančioms asmenybėms.

Reikia paminėti ir tai, kad niekas niekada B. Gateso nelaikė programavimo asu, tačiau jo žinios apie programinės įrangos sukūrimą, išbandymą ir komercijos dalykus „Microsoft“ kampanijai padėjo sukurti našų verslo sprendimų komplektą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

3.Kuklumas visada laimi. „Užuot pirkę lėktuvus ir žaidę (kaip tai darė mūsų konkurentai), mes verčiau viską investavome į įmonę. „Microsoft“ vykdančiosios komandos nariai naudojosi paprastų oro linijų bendrovių skrydžių paslaugomis ir taip įmonei sutaupė nemažai lėšų.“

Todėl „Microsoft“ buvo viena pirmųjų sėkmingų aukštųjų technologijų bendrovių, neskyrusių pelno akcininkams. B. Gatesas tikėjo, kad geriau tuos pinigus investuoti į įmonės veiklą, kuri po to duos stulbinančių rezultatų, o ne paskirstyti akcininkams dividentų pavidalu. Tai tęsėsi net iki 2003 metų, kol galiausiai kampanija paskirstė pirmuosius savo dividentus.

REKLAMA

4. Studentai – nubuskite! Jei manote, kad jūsų mokytojas labai daug išmananti ir protingiausia asmenybė žemėje, palaukite, kol jūs tapsite bosu, tada nuomonę radikaliai pakeisite – taip teigia Billas Gatesas.

Vyras rengė paskaitas ir kalbėjo ne vienam tūkstančiui studentų ir juos ragino siekti didžiausių aukštumų, o ne pasitenkinti bet kokiu siūlomu darbu. Kitaip tariant – privalu kelti savąją kartelę ir ieškoti tokių darbdavių, kurie būtų suinteresuoti jums padėti atrasti tikrąją savo vietą pasaulyje.

B Gateso patarimai galioja ir „Microsoft“ kampanijoje, kurioje skatinama vidinė konkurencija ir negailestingas tiesos išsiveržimas aikštėn. Tai reiškia, kad kažko naujo pradėjimas, startavimas, yra kiekvieno mūsų rankose ir priklauso tik nuo mūsų pačių norų ir užsibrėžtų tikslų siekimo.

REKLAMA

5. Intelektas – smarkiai pervertinamas. Dauguma pradedančiųjų kūrėjų stipriai pervertina savo intelekto vertę, todėl mano, jog didelio proto padedami galės nesunkiai įveikti konkurentus. Aišku, jei jų veikla orientuota į mokslinius tyrimus ar išradimus, tada bus galima įsigyti patentus ir perpirkti įrangos vartotojų teises, tačiau tai nėra labai pagirtina.

B. Gatesas savo asmeniniu pavyzdžiu įrodė, kad geriausia technologija nebūtinai turi dominuoti rinkoje. Apie jos patvarumą ir patikimumą sužinoję vartotojai vis viena ir toliau norės įsigyti jų kuriamą produkciją ir kampanijos reitingo užimama vieta neturės jokios svarbos. Didelės prekių paskirstymo ir perkainojimo strategijos leidžia neprarasti gerų pozicijų rinkoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų